recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blokere indhold på Firefox
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blokere indhold på Firefox

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 16:53
Øhm, nu kører jeg godt nok chrome, mente bare placeringen var lidt ligesom firefox og omvendt. Men du må kunne finde det under indstillinger for tilføjelser. 
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 16:54
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Øhm, nu kører jeg godt nok chrome, mente bare placeringen var lidt ligesom firefox og omvendt. Men du må kunne finde det under indstillinger for tilføjelser. 

Jeg fandt det. Det står på forrige side i denne tråd. Og igen tak.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 17:00
Var så lidt. 
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 17:37
Nej, det var bare rart.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
surferdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Oktober-2011
Sted: Ballerup
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér surferdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2013 kl. 05:51
Jeg bruger osse Firefox og har naturligt vis installeret en reklame blokkering, jeg har dog slået den fra på recordere.dkBig smile
men den er aktiv på eb.dk, facebook og ligende hjemmeside som er over broderet med reklamer
da min computer helt ny, så er alle tilføjelserne i Firefox ikke installeret endnu, men det er helt sikkeret at en anti tracker rettede imod google skal installeres

Redigeret af surferdk - 27-Oktober-2013 kl. 05:54
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu