|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
juan08 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
![]() |
||
Hej
Har hentet 1 og vipzip den men så kommer der noget med en skive som skal bruges Er der en bestemt fremgangs måde for at vise den på pc eller tv når fil er hentet ? MVH JAN |
|||
![]() |
|||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
||
altså det er lykkedes mig at hente de 3 filer og sætte dem sammen med stuffit expander - men den giver mig så en samlet fil der ender på .m2ts som jeg har prøvet at omdøbe til .mpeg.... men det skal sikkert konverteres til et eller andet format som skærmens afspiller kan klare fandt så lige en m2ts -> mpeg4 converter som jeg prøver at hente edit efter den blev omdøbt til .mpeg så kørte den :) Redigeret af rhsin - 21-Juli-2009 kl. 15:53 |
|||
Mvh
René |
|||
![]() |
|||
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
||
Ikke at man kan vurdere noget ud fra sådan et screenshot, for det vil aldrig være pænere end vores computerskærme kan vise...
|
|||
![]() |
|||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
||
Fuldstændig rigtigt Exxtreme, det er også mest ment som spas og sjov og skal ikke tages religiøst alvorligt. Syntes bare det var blevet et udmærket billede
![]() |
|||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|||
![]() |
|||
doit ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 901 |
![]() |
||
Er der andre end mig, der ikke kan åbne videoerne, inde på den side som Spawn har linket til? Der sker intet når jeg trykker på filerne.
|
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
Men billedet ser endnu bedre ud på en 500M, end min ældre lcd monitor ![]() |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
du skal pakke dem ud med winrar. |
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
||
jeg tror han mener "link" på siden ikke virker. Fejlen er nok, han skal klikke på tallene 1 til X , det er rar filer splittet op.
|
|||
![]() |
|||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
||
Ja, udfor hver "filmnavn" er nogle små tal, 1-2-3-4 Disse er links til de enkelte bidder af den samlede komprimerede rar fil, disse skal downloades en ad gangen, og efterfølgende pakkes ud samlet med winrar. Så får man en standard .m2ts video fil der kan afspilles fra eks. en popcorn hour eller tilsvarende, eller på computeren hvis man har de nødvendige codecs og splittere installeret.
|
|||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|||
![]() |
|||
doit ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 901 |
![]() |
||
Haha for helvede..
Jeg sidder og drikker en halv liters græsk øl, nok derfor jeg er lidt blind pt. ![]() |
|||
![]() |
|||
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
||
Arrrhhh.... Er du nu også sikker på det??? ![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
ja desværre er udvikling ikke lang nok til OLED som pc skærm. Men jeg glæder mig allerede ![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |