|
Blæser på grafikkort stået af |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej igen. Jeg checkede lige strømforbruget på et GTX 770 contra GTX 660. Et GTX 770: Thermal and Power Specs: Graphics Card Power (W) 230 W Minimum Recommended System Power (W) 600 W One 8-pin and one 6-pin Og dit GTX 660: Thermal and Power Specs: Maximum Graphics Card Power (W) 140 W Minimum System Power Requirement (W) 450 W One 6-pin Du kan IKKE bruge et GTX 770. Men kan evt bruge et af de nye GTX 1060: Thermal and Power Specs: Graphics Card Power (W) 120 W Recommended System Power (W) 400 W 6-Pin Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 08-September-2016 kl. 09:23 |
|
Chrizzy
Pause fra forummet Oprettet: 17-Juli-2009 Status: Offline Point: 499 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Carsten,
Ok tak for info. Men hvordan ved du jeg ikke kan bruge et GTX 770 i mit system? Og hvorfor nævner du det pludselig? Snakker vi ikke om selve blæserne bare?
|
|
csell
Funktioner
Tak(0)
|
Hej igen. Jeg var bare bange for at du kunne hoppe på det GTX 770 som du blev tilbudt tidligere i tråden. Pris forskellen til GTX blæserne fra ebay USA var ikke så stor. Jeg ved ikke hviklen PC du har. Men GTX 770 bruger noget mere strøm end dit GTX 660 og har yderlig brug for en 8 pin ekstra Power stik som jeg næste er overbevidst om at du ikke har. Men jeg fik en ide. Der findes mange brugte GTX 660 til salg. Kunne dette være en ide. Her er et eks. blandt mange: http://www.ebay.de/itm/EVGA-Geforce-GTX-660-2GB-/131931949039?hash=item1eb7c1c7ef:g:f0MAAOSwxg5X0GnV De fleste Tyskere vil godt sende til Danmark, hvis man spørger dem pænt på Tysk. Hilsen Carsten.
Redigeret af csell - 08-September-2016 kl. 09:44 |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5301 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så jeg er ikke sikker på de kører 100% i parallel. Mvh. JørgenT
|
|
csell
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg har fundet et sæt GTX 660 Fans på en Spansk Sproget hjemme side til US $9.97: På en Engelsk sporget hjemmeside koster de US $14.98. Jeg ved ikke om du har lyst til at prøve at bestille på Spansk. Men $9.97: er under 80 DKr som er grænsen for at betale Moms og gebyr i Danmark. Og man kan komme langt med Google translate. Men ellers kan jeg se type nummeret PLD08010S12HH på billedet. Du kan prøve at google det? Hilsen Carsten. |
|
Chrizzy
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Carsten - og I andre. Tak for jeres tilbagemeldinger. Det er altid rart med svar.
Jeg holder mig fra 770 så, tak for det. Men underligt det skal bruge mere strøm end et af de nye 10-serie kort? Eller det måske ikke underligt? Hvad ved jeg Min PSU har helt korrekt kun det ene 6pins stik til strøm. Det er iøvrigt en 700W PSU med 25A på 12V linjen. Ved ikke om det hjælper dig? Det kan godt være jeg skal prøve at købe et sæt blæsere hjem, og 10 USD er jo ikke alverden, men så falder jeg over det Jørgen T. skriver nu? Jeg skal måske alligevel være OBS på noget med ledningerne?
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5301 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med at prøve at lure stik/lednings forbindelser allerede nu? Mvh. JørgenT
|
|
csell
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg har nu fundet GTX 660 Fans på en engelsk hjemmeside stadig til US $9.97: Hilsen Carsten. |
|
JørgenT
Funktioner
Tak(0)
|
Bortset fra det, så bliver den sendt fra Kinaland. Så forvent 3-6 ugers forsendelsestid (min erfaring fra eBay i den senere tid) Men ellers et godt bud. Mvh. JørgenT
|
|
csell
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg har prøvet at vælge forskellige ting i øverste højre hjørne. så som forsendelse til DK, som er gratis. Eller Sprog. Jeg kan ikke få den tilbage til Spansk. Så jeg troede at det nu var på Engelsk. Hilsen Carsten.
|
|
Chrizzy
Funktioner
Tak(0)
|
Dvs. det bedste bud lige nu, er at prøve at købe nogle blæsere?
Jeg skal nok lige tjekke ledningerne når jeg er hjemme. Edit: men hvad tænker I mht. hvis jeg skal købe et "nyt" gfx kort? Kan min 700W trække mere end GTX 660?
Redigeret af Chrizzy - 08-September-2016 kl. 19:53 |
|
JørgenT
Funktioner
Tak(0)
|
Og da det er børsteløse motorer skal man være sikker på polaritet ved test. Hvis de forsynes med forkert polaritet er der stor risiko for afbrænding af elektronik der sidder indeni dem. Men som skrevet længere oppe, der er laaang forsendelses tid fra Kina. EDIT: Og når der er så stort udbud af reservedele kunne det tyde på det er meget sandsynligt det er blæsere der er problemet. Mvh. JørgenT
Redigeret af JørgenT - 08-September-2016 kl. 20:14 |
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |