|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Nielsens ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 25-Februar-2009 kl. 07:30 |
|
Hej alle! NorthQ 3392 eller en HiperFlow blæser. Nu til mit spørgsmål. Er der nogen der har en AMD 4850E, som bruger den medfølgende blæser? Er den så ringe, at man er nød til at mosle en anden blæser i? De 200 - 300 kr skal jeg nok overkomme, hvis jeg skal købe en blæser, men jeg synes ikke der er nogen grund til det, hvis den medleverede køler køler uden at lyde som en 757 ved take-off. |
||
![]() |
||
- Dark Nebula - ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2008 Status: Offline Point: 109 |
![]() |
|
Blev i tvivl om jeg skrev rigtgit
![]() Tjekekr når jeg kommer hjem Redigeret af - Dark Nebula - - 25-Februar-2009 kl. 10:10 |
||
Diablo 3 On It's Way
Now Four Characters: || Barb. || Witch Doc. || The Wizard || The Monk || |
||
![]() |
||
thomnico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 494 |
![]() |
|
hvilket kabinet har du? for hvis du er heldig og har god airflow kan du nøjes med en fx Scythje Ninja mini UDEN blæser og derved undgår du jo så helt støjproblemet |
||
![]() |
||
Nielsens ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
|
Jeg vil bruge LC19 kabinettet fra Silverstone. |
||
![]() |
||
thomnico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 494 |
![]() |
|
hvis det er dette kabinet: http://www.silverstonetek.com/products/p_contents.php?pno=lc 19&area= så er der skisme ikke plads til det..) |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10612 |
![]() |
|
Stock køleren kan ikke være i det kabinet. Der følger skruer med til Hiper køleren, men ikke møtrikker. De fire stk. må du finde i værktøjskassen eller det lokale byggemarked, men køleren kan varmt anbefales til det kabinet. Meget lydsvag, effektiv og nem at montere. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak for svar Flemming! Det bliver så en Hiper HFC-20820-C1.
|
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
Jeg synes så den hiper køler var ret ujævn på kølerfladen, så den fik lige med slibemaskinen først. med fint sandpapir, kan ikke huske hvad korn den var, men så blev overfladen ellers fin så jeg kunne spejle mig i den :)
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10612 |
![]() |
|
Der følger ikke kølepasta med. Når skal købe møtrikker bliver du nødt til at tage en af skruerne med, så du er sikker på de passer sammen. Der kan jo være forskel på gevindtypen. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hmm.... Hiper HFC-20820-C1 er åbentbart i restordre i hele DK - typisk. Kan Silverstones NT07-AM2 bruges i stedet for? Ser dog ud til at være |
||
![]() |
||
![]() |
|
Med Hiper køleren skal du også pille den sorte plasticramme på bundkortet omkring CPUen af. Det går dog nemt og smertefrit på mindre end 1 minut. Så vidt jeg husker er Silverstones køler lavet af aluminium, hvilket ikke køler så godt som kobber. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |