recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blæser til hi-fi rack
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blæser til hi-fi rack

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
janr Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-December-2005
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2016 kl. 10:30
Hvordan tester jeg om det bliver for varmt uden blæsere? Hvis forstærkeren slukker?
Til top
simony Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Juli-2006
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér simony Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2016 kl. 10:36
Jeg havde på et tidspunkt et setup, der minder lidt om dit (også med stof på hele fronten), hvor jeg havde indbygget blæsere, der trak luften ud strategiske steder. Hvis jeg ikke havde blæserne tændt gik der ca. 10 minutter, så lød det som om min ps3 var udstyret med en F16-motor. Så jeg vil klart anbefale en løsning med blæsere. Jeg havde monteret en kontakt, så blæserne kun kørte, når jeg mente der var brug for det. En mere teknikkyndig ville sikkert lave et temperaturstyret setup, men så langt rakte mine evner ikke Smile
Til top
janr Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2016 kl. 11:21
Hvordan havde du sat blæserne op?
Til top
janr Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2016 kl. 11:22
Hvordan havde du sat blæserne op?
Til top
janr Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2016 kl. 11:24
Tænker jeg tager fronten af når vi skal bruge ps3en. Det er så sjældent vi bruger den
Til top
simony Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Juli-2006
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér simony Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2016 kl. 13:00
Mine blæsere trak luften ud bag kassen, hvor luften med et beslag blev ført ned mod gulvet - derved var der et godt airflow fra fronten og ind over mit udstyr. Jeg havde to blæsere monteret bag min receiver og en bag hylden, hvor min ps3 stod.
Det var blæsere magen til denne jeg brugte: http://www.coolerkit.dk/shop/arctic-cooling-arctic-2093p.html.
Til top
-Henrik- Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-December-2012
Point: 412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -Henrik- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2016 kl. 14:28
Skal den absolut være derinde, eller kan den være et andet sted måske?

Hvis det er den eneste ting, der skaber problemer mht. for megen varme, var det måske værd at overveje at pille den ud.
Til top
janr Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2016 kl. 14:29
Egentlig ikke, men har det fint med den er gemt væk. Vi åbner bare lågen når den skal bruges
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu