|
Blu ray afspiller som er god til DVD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fisterolfert ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 160 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-December-2011 kl. 17:22 |
Hej jeg har pt en LG BD550 blu ray afspiller som jeg ikke er særligt godt tilfreds med.
Den er mildt sagt elendig til at afspille dvd i, masser af støj og pixel fejl i forhold til min ps3. Nogen der har en blu ray afspiller som også er god til at afspille dvd? Har tænkte på en panasonic 210 eller 310 måske? |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en 310, og er fuldt ud tilfreds med dvd billedet på min. Den gør det rigtig godt.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
Philips BDP-2850
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
Oppo BDP-83, 93, osv. indeholder den bedste dvd-afspiller der findes på markedet. |
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Det som jeg har set omkring Pana 310, så gør den det rigtigt fornuftigt, og det samme gælder for den ovenfor nævnte Philips. Og ja Oppo, går nok lige en tak over de tidligere nævnte afspillere. Selv om Philips og Oppo har den samme videochip (mener jeg at kunne huske), så må Oppo have integreret chippen en smule bedre
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Oppo gør det godt. Altså opskalerer dvd, så det ser godt ud.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
fisterolfert ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 160 |
Tror Panasonic 310 passer mit set op og budget meget godt:)
Tak for hjælpen:) Og merry jul |
|
![]() |
|
welliis ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2012 Status: Offline Point: 34 |
Og ja Oppo, går nok lige en tak over de tidligere nævnte afspillere.
![]() |
|
![]() |
|
mortenkn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
Kan du ikke indstille din LG til at tilpasse outputtet til det materiale du afspiller, og lade TV'et om at opskalere?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |