|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Jeg synes den er rigtig god som CD-afspiller selvom jeg finder det lidt
irriterende, at skulle tænde fjernsynet for, at navigere. Den mangler et display for, at kunne 112% erstatte en CD-afspiller. Men lydmæssigt er den helt fin. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Det kommer forhåbentlig i de nye slimline udgaver. Står selv lidt på spring, men venter lige for at se... |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Ja mon ikke den gør? Det tror jeg også - der har været lidt rygter om den
kommende CES messe, men lad os nu se. Det er dog ikke noget jeg ville vente på hvis det var. |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Jeg synes nu ikke den er grim på nogen måde. Synes da XBOX 360 er mindre pæn end PS3. 40 Gb siger ikke meget, men Sony skulle have et los i de ædlere dele, fordi de har pillet SACD ud af 40Gb versionen. |
|
![]() |
|
![]() |
Seriøst, hvorfor er SACD så vigtigt? Tror aldrig jeg har set nogle SACD'ere
kort efter introduktionen... Mon ikke de har pillet muligheden ud fordi det er en død dinosauer? |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Fordi det lyder fedt, der findes en del udgivelser på SACD, bare ikke "absolute crap music 440" og andre i den genré Men så må man nøjes med DVD-audio, det kan den helddigvis spille |
|
![]() |
|
![]() |
Tror de er nået til 443'eren .. lol
Vidste ikke der stadig fandtes titler på SACD - har ikke skænket mediet en tanke i årevis. |
|
![]() |
|
Flemmings ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() |
Vær opmærksom på, at de fleste af dagens Blu-Ray afspillere ikke er "fremtidssikre", hvis andet end det at spille selve filmen betyder noget for dig (ekstra materiale og features).
PS3 er klart bedste bud på en fremtidssikker maskine. Se evt. dette:
Blu-ray future limited for some
Se hele artiklen: BBC News |
|
![]() |
|
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
Hvis du nogensinde finder en fremtidssikre maskine, være dvd afspiller, tv, computer, anlæg, vil jeg meget gerne se den, det eneste det gør nu, er at udviklingen går endnu stærkere nu. Så uanset hvad, er du "fremtidssikret" få år nu, gårdagens model er yt, prisen falder så hurtig, der er nye ting på den næste model. Om få år er Blu-ray blevet afløst af en nyt format, maskine. Så tillykke med din fremtidssikret "PS3" Redigeret af Jan.Larsen - 06-Februar-2008 kl. 15:22 |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Problemet med BD går vel mere på at det ikke er færdig udviklet og standardiseret som eks. DVD, HD-DVD og TV...
Det er jo nærmest lanceret FOR tidligt, uden nogen form for styring eller overblik. Men de måtte vel hurtigt melde ud grundet lanceringen af HD-dvd... MVH |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
Det tror jeg ikke, så kan vi også sige det samme med tv, det hele skal gå stærkt idag, at vente koster firmaerne mange penge.
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Ja, men alle tv kan i dag vise det signal der sendes... Ellers kan en udbyder vælges, og alt hardware plus software er tilgængeligt. Der er også lavet aftaler om hvad og hvordan det skal sendes.
Det kan man ikke lige frem sige om BD desværre... Bare se på profile nr. Java, Fox's kodning osv. osv. |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |