|
Blu Ray film med fantastisk lydspor |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Januar-2012 kl. 07:58 |
|
Kom her med hvilke BD film der har de bedste lydspor. Der findes også et par gamle emner om det. Starter så lige ud med Transformers 3. Filmen er som den er. Billedkvaliteten er helt i top. Lydsporet har jeg aldrig oplevet så godt mixet. Detaljegraden og surroundeffekten er på top niveau. Jeg bliver nød til at se den igen alene grundet lydsporet. På mit setup lød det bare et godt stykke ud over hvad jeg har hørt tidligere. Det der også gjorde udslaget, er at det er hele vejen igennem filmen virkelig er kælet for lyden og ikke kun x antal scener som vi normalt ser med film. Redigeret af SVP03 - 20-Januar-2012 kl. 20:22 |
||
SVP03
|
||
![]() |
||
multix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 2264 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kan vi ikke lige starte ud med at lave Blu Rau om til Blu-ray
![]() |
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Sin City
Avatar Batman Dark Knight Saving Private Ryan Hurt Locker True Grit (2011) Watchman Cloverfield Disse film har 10/10 stjerner i lyd, ifølge mig
![]() |
||
![]() |
||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
|
![]() |
||
SVP03
|
||
![]() |
||
|
Bortset fra Saving PR har jeg set resten |
||
SVP03
|
||
![]() |
||
multix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 2264 |
|
![]() |
||
![]() |
||
Vijnana ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 475 |
|
Et af de absolut bedste lydspor jeg har hørt er DolbyTruHD på "Sådan træner du din drage", Fuld knald på alle højtaler og sub's. Fantastiske panoreringer af lyden. Not to be missed!
Desværre satte min center-kanal ud på et af de lydmæssige højdepunkter -nok et sikringskredsløb der blev aktiveret.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |