|
Blu ray flimmer på KURO TV? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
8sen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-December-2009 Sted: dk Status: Offline Point: 69 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-August-2013 kl. 16:11 |
Håber, at her er nogen der kan hjælpe!
Jeg har et Pioneer Kuro LX5090H og har på det seneste fået et problem med at billedet flimrer i stil med én PC-skærm der kører 50Hz. Problemet
opstår kun, når jeg ser Blu ray og så vidt jeg har bemærket ikke ved alle film.
Problemet er særligt tydeligt på "Bruce Springsteen And The E Street Band
- London Calling Live In Hyde Park". Jeg har set samme Blu ray på et billigt Sony LCD panel og en ditto
Blu ray uden ovenstående fejl. Findes der en løsning? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
BDer er 1080/24p, og det kan TVet sikkert ikke vise, det er derfor vil jeg tro.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Jo det kan sagtens vise 1080/24p, så gammelt er det heller ikke ;-). Det kan være fordi koncerten er i 1080i, som mange koncerter er i. Så derfor sæt afspiller til auto/direct. TV'et skulle gerne kunne afspille et directe signal.
http://www.blu-ray.com/movies/Bruce-Springsteen-and-The-E-Street-Band-London-Calling-Live-In-Hyde-Park-Blu-ray/11030/ Redigeret af Kampus - 08-August-2013 kl. 16:36 |
|
![]() |
|
8sen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-December-2009 Sted: dk Status: Offline Point: 69 |
Hej Kampus. Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår dit svar. Jeg har en Panasonic DMP BDT500 (Blu ray). Hvilken setting er det jeg skal gå ind i.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Manualen Side 28! Sæt HDMI resolution til Auto. Og sæt 24p output
http://service.us.panasonic.com/OPERMANPDF/DMPBDT500-MUL.PDF Redigeret af Kampus - 09-August-2013 kl. 13:13 |
|
![]() |
|
Tak Kampus. Jeg kører normalt signalet gennem en Marantz receiver. Nu kører jeg signalet direkte fra Blu ray til skærm for at se om det er receiveren der forstyrrer. Men det ændrer heller ikke på problemet ...
Andre bud? Redigeret af 8sen - 09-August-2013 kl. 14:05 |
|
![]() |
|
Er der ikke andre bud på en løsning?
|
|
![]() |
|
Måske er det en indstilling på TV'et. Jeg kan ikke huske hvad mit står på andet end isf dag
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19560 |
Står billedopdatering til 72hz på fjernsynet?
Klaus |
|
![]() |
|
Det er jeg ikke helt klar over, hvor ser jeg det?
|
|
![]() |
|
Det kan man heller ikke se. Prøv at skifte "Modalitet". Jeg mener min står på 2 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19560 |
Pure Cinema - Film mode - advance Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |