recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blu ray flimmer på KURO TV?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blu ray flimmer på KURO TV?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
FNørd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 702
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FNørd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2013 kl. 17:30
Har sat min BD på pure-direct.
Så smider den 1080i30 ud fra den BD.
Det er set fra afspillerens side logisk at doble den til noget med 60; men som Kampus nævner, så har de valgt at lave det om til 1080p50, altså er der en konvertering i den bd-afspiller.
Til top
8sen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-December-2009
Sted: dk
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 8sen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2013 kl. 18:45
Min BD smider (som tidligere nævn) signalet ud i 60Hz. Jeg har desuden prøvet at sætte mit Apple TV til 720/60 og det resulterede i samme problem. Akurat ligesom når jeg føder skærmen med et 60Hz PC signal. 

60Hz giver altså problemer uanset om de kommer fra PC, Apple TV eller BD. Derfor må konklusionen vel være, at mit Pioneer TV ikke er egnet til 60Hz?
Til top
FNørd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 702
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FNørd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2013 kl. 18:47
Ja, det ser desværre sådan ud :(
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu