recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blu ray menu
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blu ray menu

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MFDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: i går
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MFDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Blu ray menu
    Sendt: i går kl. 16:36
Jeg har nogle blu rays som er region A, og jeg går og overvejer at brænde dem så jeg kan se dem på min region B afspiller. Er der nogle her der ved om menuen følger med når man gør det? Og skal man bruge to disk drev når man gør det, eller er det nok med et? :)
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 18:30
Nu er det godt nok 10-11 år siden jeg har brændt en blu-ray, men dengang var det nok med et drev. Det program jeg brugte kunne jeg vælge de egenskaber man ønskede skiven skulle have. Om der skulle menu med; hvilke sprog og undertekster man ønsker.

Jeg fravalgte alt jeg ikke var interesseret i. Så fyldte det også mindre.

Redigeret af kaizer - i går kl. 20:42
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 20:40
Hvis der laves en 1:1 kopi følger menuerne selvfølgelig med. Men det ville vel kræve to drev...

MakeMKV kan rippe både et diskbillede og en MKV-fil med de valgte videoelementer.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 timer 39 minutter siden kl. 06:13
Kan din bluray afspiller ikke afspille fra evt usb

Så bliver alt nemmere 
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Maj-2009
Point: 1093
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 12 minutter siden kl. 17:40
Når man brændte DVD, kunne man gemme en fil og derefter brænde den fil på en anden DVD derved kun bruge et drev, jeg er sikker på samme metode kan bruges ved blueray

Jeg foretrak bare at have filmen med undertekster så jeg undgik menuen
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 42 minutter siden kl. 20:10
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Når man brændte DVD, kunne man gemme en fil og derefter brænde den fil på en anden DVD derved kun bruge et drev, jeg er sikker på samme metode kan bruges ved blueray

Jeg foretrak bare at have filmen med undertekster så jeg undgik menuen

Præcis. Det var det jeg gjorde. Så blev skiven skubbet ud når den var færdig, og jeg kunne bare komme en brændbar BD i drevet og lukke. Så startede den automatisk brændingen. Hvis filmen ikke fyldte meget, tog jeg gerne det hele med. Andre gange valgte jeg hvad jeg ville have.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu