recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - blu ray på ps3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

blu ray på ps3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dani9627 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-November-2012
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dani9627 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: blu ray på ps3
    Sendt: 14-November-2012 kl. 18:11
hej, jeg købte fornyligt den nye Indiana Jones blu ray boks over nettet, fra movieget.dk. Varen så fin ud udenpå og var det da også indtil jeg opdagede at én ud af de 5 discs ikke ville afspille i min ps3 pga. krypteringsnøglen skulle opdateres. Jeg fik fat i de nødvendige data og fik ps3en opdateret, så den virkede.

Mit problem er så nu, at når jeg afspiller filmene på min ps3 er der som regel mindst ét sted i filmen, hvor lyden kortvarigt falder ud i 1 sek. Det mærkelige er så, at hvis man spoler tilbage eller ser filmen igen, så er der ingenting, men tilgengæld kan fejlen opstå et helt nyt sted tilgengæld. Er der nogen, der ved hvad det kan skyldes? For det er vel ikke noget med selve blu ray-discen at gøre (en ridse, el, lign, der er dog ikke noget at se) , når det kan ske et vidt vilkårligt sted under afspilningen, men pludselig ikke er der, hvis du afspiller samme sted igen?

Jeg håber nogen ved, hvad der er galt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu