|
blu ray på ps3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dani9627 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-November-2012 kl. 18:11 |
hej, jeg købte fornyligt den nye Indiana Jones blu ray boks over nettet, fra movieget.dk. Varen så fin ud udenpå og var det da også indtil jeg opdagede at én ud af de 5 discs ikke ville afspille i min ps3 pga. krypteringsnøglen skulle opdateres. Jeg fik fat i de nødvendige data og fik ps3en opdateret, så den virkede.
Mit problem er så nu, at når jeg afspiller filmene på min ps3 er der som regel mindst ét sted i filmen, hvor lyden kortvarigt falder ud i 1 sek. Det mærkelige er så, at hvis man spoler tilbage eller ser filmen igen, så er der ingenting, men tilgengæld kan fejlen opstå et helt nyt sted tilgengæld. Er der nogen, der ved hvad det kan skyldes? For det er vel ikke noget med selve blu ray-discen at gøre (en ridse, el, lign, der er dog ikke noget at se) , når det kan ske et vidt vilkårligt sted under afspilningen, men pludselig ikke er der, hvis du afspiller samme sted igen? Jeg håber nogen ved, hvad der er galt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |