recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blu Ray understøtter ikke undertekster på netflix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blu Ray understøtter ikke undertekster på netflix

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
EmilFrom Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Januar-2014
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér EmilFrom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Blu Ray understøtter ikke undertekster på netflix
    Sendt: 30-Januar-2014 kl. 13:00
Hej Recordere

Jeg har en Panasonic DMP-BD79 blu ray, købt i Fona, som jeg bruger til at se Netflix på.
MEN jeg har nu været i kontakt med Netflix efter alle mine undertekster blev gule igen (Jeg har ændret indstillingerne på hjemmesiden).

Han sagde i support at de havde opdateret deres systemer og at min Blu Ray ikke understøttede deres nye undertekster og at de ville kigge på det men der kunne godt gå et stykke tid.

Jeg vil gerne kunne se Netflix med ordentlige undertekster som jeg rent faktisk kan se.
Så mit spørgsmål er: Kan jeg reklamere I Fona pga. dette problem eller er det for lille et problem til at de gider gøre noget ved det.?

Venlig hilsen Emil From
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 12:21
Det kan man altså ikke reklamere over.
Hvem har lovet hvide undertekster.
Hvad hvis netflix beslutter de skal være røde. Smile
SVP03
Til top
EmilFrom Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Januar-2014
Sted: Roskilde
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér EmilFrom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 12:24
Jeg tænkte heller ikke at det var noget jeg havde ret til at reklamere over. Jeg var bare nysgerrig.

Det er også muligt at det virker igen om 1 uges tid, så jeg var nok lige for hurtig på aftrykkeren. Wink
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu