|
Blu Ray understøtter ikke undertekster på netflix |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
EmilFrom ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2014 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Januar-2014 kl. 13:00 |
Hej Recordere
Jeg har en Panasonic DMP-BD79 blu ray, købt i Fona, som jeg bruger til at se Netflix på. MEN jeg har nu været i kontakt med Netflix efter alle mine undertekster blev gule igen (Jeg har ændret indstillingerne på hjemmesiden). Han sagde i support at de havde opdateret deres systemer og at min Blu Ray ikke understøttede deres nye undertekster og at de ville kigge på det men der kunne godt gå et stykke tid. Jeg vil gerne kunne se Netflix med ordentlige undertekster som jeg rent faktisk kan se. Så mit spørgsmål er: Kan jeg reklamere I Fona pga. dette problem eller er det for lille et problem til at de gider gøre noget ved det.? Venlig hilsen Emil From
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan man altså ikke reklamere over.
Hvem har lovet hvide undertekster. Hvad hvis netflix beslutter de skal være røde.
![]() |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
EmilFrom ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2014 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tænkte heller ikke at det var noget jeg havde ret til at reklamere over. Jeg var bare nysgerrig.
Det er også muligt at det virker igen om 1 uges tid, så jeg var nok lige for hurtig på aftrykkeren.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |