|
Blu ray-marked |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mosbek ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil gerne købe følgende, hvis du stadig har dem. Kan du give samlet pris incl. forsendelse (til Århus) Sherlock Holmes Sherlock Holmes: A Game of Shadows Terminator 2 Terminator 3 Terminator Salvation |
|
![]() |
|
Among ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 501 |
Dem kan du få for 250 kr inkl. porto.
|
|
![]() |
|
mosbek ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
Ok, send lige privat besked med kontonr
|
|
![]() |
|
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
Hej, vil du opdatere listen?
|
|
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|
![]() |
|
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
+1 på den. Jeg vil gerne købe: 3:10 To Yuma Brave Kongens Store Tale |
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
![]() |
|
M.K.A ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2006 Status: Offline Point: 237 |
Hej
Hvad skal du have for følgende + fragt? Inception True Grit Any Given Sunday No Country For Old Men Shutter Island The Prestige Resevoir Dogs |
|
M.V.H M.K.A
|
|
![]() |
|
Among ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 501 |
Jeg kan af gode grunde først opdatere listen når der foreligger endelig aftale om køb. Men har nu opdateret efter mosbeks seneste køb.
|
|
![]() |
|
@Rolias - der er sendt en besked!
Opdateret igen i øvrigt! |
|
![]() |
|
@M.K.A - har også sendt dig en besked!
|
|
![]() |
|
Ibsen2 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2011 Sted: Gredstedbro Status: Offline Point: 325 |
Tak for en super god og hurtig handel, filmene var bare i tip top stand.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |