|
Blue Ray afspiller med DLNA |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ronning ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Juni-2013 kl. 16:31 |
Hejsa!
Kan I anbefale nogle gode Blue Ray afspillere der understøtter DLNA? Jeg har i øjeblikket en PS3, men jeg bruger den kun til at se film på, og jeg synes at betjeningen er for klodset til det formål. Desuden larmer den en del :-/ Nogle gode forslag?
|
|
Mvh
Morten Nielsen |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Langt de fleste moderne BD-afspillere har i dag DLNA vil jeg mene. Kig på Panasonic, Sony og skal et være rigtigt godt, så på Oppo BDP-103
![]() |
|
![]() |
|
Ronning ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
Tak for svaret :-) Efter en masse læsning frem og tilbage på nettet faldt valget på en Samsung BD F6500. Og det jeg har set indtil videre ser rigtig godt ud :-)
Men men men... Men jeg stod i butikken og ventede på at få den udleveret, stod jeg og kiggede på Samsungs fladskærme. Og jeg synes de havde et rigtigt godt billede, og var også pæne at se på. Er der nogen der har nogen erfaringer med dem? Kan de anbefales? Og evt. hvilke modeller?
|
|
Mvh
Morten Nielsen |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der er temmelig mange af os der har Samsung TVer, også i den bedre ende. (6-7-8 serien).
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |