|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cwitt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 493 |
![]() Sendt: 08-Februar-2009 kl. 00:39 |
Er der nogen, der ved om, der er en god HDD-recorder med indbygget BlueRay afspiller på vej på markedet? Den behøver ikke kunne brænde BlueRay discs, jeg kan sagtens klare mig med at kunne brænde alm. DVD en sjælden gang imellem. |
|
Carsten Witt
LG OLED65B7 TV NAD T758 Surround Receiver Samsung BD-C6900 Blue Ray Sony RDR-HDX995 HDD-Recorder YouSee HD-box Samsung3126 |
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
Der er en anden tråd kørende her i forvejen.
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=53259& PN=1 |
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
cwitt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 493 |
![]() |
Tak for det, jeg poster videre i anden tråd. |
|
Carsten Witt
LG OLED65B7 TV NAD T758 Surround Receiver Samsung BD-C6900 Blue Ray Sony RDR-HDX995 HDD-Recorder YouSee HD-box Samsung3126 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |