|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
SuperBilleN ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 553 |
![]() Sendt: 28-April-2008 kl. 00:07 |
Hej jeg har købt den nye Dj Tiesto concert på blueray fra dvd.co.uk. På skiven står der at det er Region B, og efter hvad jeg ved tilhøre den Eu og lille Danmark. Når jeg smider skiven i min Ps3 60GB, kan jeg høre at den loader skiven men skærmen forbliver sort, intet sker. hvis jeg vil i kontakt med playstationen igen skal jeg tage strømmen. øv øv Hvad skal jeg gøre? er der noget at gøre? hvad kan dette skyldes? Mvh SuperBilleN |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Ja region B er EU, så den skulle være god nok.
Sikker på at din PS 3 er købt i EU ? Ellers prøv den hos en kammerat hvis du har mulighed for det. Det kan da også være der er noget galt med selve skiven. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12430 |
![]() |
Tiesto er regionsfri, så hvor PS3'en er fra er ligegyldigt. Hvis regionen ikke matchede, så ville PS3'en heller ikke gå i baglås som det forklares.
|
|
![]() |
|
MVIN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2008 Status: Offline Point: 110 |
![]() |
lyder da desværre som om der er bøvl med skiven
|
|
Samsung TV - Yousee kable - Pio anlæg
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Eller maskine PS3éren.. Har du prøvet en anden BD film?
|
|
![]() |
|
ALCFOTO ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
![]() |
Hvis det er skiven der ikke virker, kan du printe et portofrit label ud ved dvd.co.uk og så sender de en ny.Har fået byttet en blu-ray derovre |
|
Onkyo 805
Dali Concept10/concept2/center/sub Pioneer PDP LX5090 KALIB. Pioneer BDP-LX71 LOGITECH HARMONY 1000 Mine Blu-ray film |
|
![]() |
|
mchris ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
Min kammerat havde samme problem på et tidspunkt, han blev nødt til at bytte maskinen
![]() |
|
Pioneer vsx 1016
Philips PF9731D SonyPS3 Panasonic TH-37PX70 4 stk. podspeakers Gale 10" sub 2 stk. Dali Concept 8 Dali Motif KISS VR-558 Nintendo WII |
|
![]() |
|
SuperBilleN ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 553 |
![]() |
Min consol er købt i Merlin i storcenter nord i århus, så den er dansk. Maskinen kan godt køre Blueray spil, men har ikke prøvet en anden film vil prøve når jeg kommer hjem. er på arbejde. Håber ikke maskinen er i stykker. Tiesto er da ikke Regionsfri når der står på skiven at den region b vel? Når jeg smider skiven i skriven den hellere ikke Tiesto men BDMV, skal den gøre dette? Tror i det er disken, som der er et problem.? Tak for hjælpen drenge |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hvordan har du gjort det, da prøvede at bestille en film var det ikke muligt, vi kan ikke sende til EU, var beskeden. England er sgu også EU. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
BDMV skriver PS3 menusystemet vist altid ved Blu-ray film - den viser ikke titlen (med mindre jeg husker helt forkert, det er et par dage siden jeg sidst har set en film). |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12430 |
![]() |
Dvd.co.uk sender fra Schweiz, som ikke er med i EU. De har dog en frihandelsaftale, så der ikke kommer told på ting man køber derfra. Eftersom der dog stadig skal moms på, undlader dvd.co.uk så at sende ting der er over momsgrænsen. Tiesto på Blu-ray koster i øvrigt £14, hvilket er under de £16, som er grænsen for hvad dvd.co.uk vil sende her til. |
|
![]() |
|
![]() |
På enkelte film viser den hvad for en film der er tale om. F.eks. Superbad. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |