|
BlueSound Tidal MQA Master opdatering |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
janbau ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Horsens Status: Offline Point: 360 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Februar-2017 kl. 17:55 |
Så kan man i Blu Os App høre Master HI Rec 24-bit hi-res kvalitet . Tidal kan som tidligere skrevet nu køre HI Rec 24-bit med MQA. Der er lige rullet en opdatering ud så man direkte i Tidal App tilgå Masters hvor der ligger ca 450 Album s nu . Fra BlueSound hjemmeside . https://medium.com/@bluesound/listening-to-music-is-better-and-easier-than-before-with-the-new-bluos-eca97d97dc06#.1m5fk4ksd Artikel fra 6 jan
Læs mere her: http://www.recordere.dk/2017/01/tidal-foerst-med-hi-res-musikstreaming/ |
|
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled Marantz 6010 Av 9,2 Atmos Cambridge Azur 651 W Effekt Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup Aktiv Sub 4 K Blu-ray |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Super med deres Masters, men de er stadigvæk i et så lille antal at det endnu ikke er afgørende for mig om jeg bliver ved Tidal.
Er stadigvæk ikke overbevist om jeg kan høre forskel på HI-FI og Masters. Og brugervenligheden og stabiliteten, samt mængden af tjenester i Bluesound er stadigvæk et pænt stykke under deres konkurrenter. Jeg vil rangere, udfra kendskab til de producenter jeg selv har i hjemmet, Sonos stadigvæk på første pladsen, efterfulgt af Heos og Bluesound på sidste pladsen. |
|
![]() |
|
chr1213 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 75 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor for skifter Dioden ikke farve som Bluesound. Skriver når man spiller MQA fra Tidel
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |