recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BlueSound Tidal MQA Master opdatering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BlueSound Tidal MQA Master opdatering

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janbau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BlueSound Tidal MQA Master opdatering
    Sendt: 01-Februar-2017 kl. 17:55
Så kan man i Blu Os App høre Master HI Rec 24-bit hi-res kvalitet . Tidal kan som tidligere skrevet nu køre HI Rec 24-bit med MQA. Der er lige rullet en opdatering ud så man direkte i Tidal App tilgå Masters hvor der ligger ca 450 Album s nu .

Fra BlueSound hjemmeside .
https://medium.com/@bluesound/listening-to-music-is-better-and-easier-than-before-with-the-new-bluos-eca97d97dc06#.1m5fk4ksd

Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2017 kl. 19:01
Super med deres Masters, men de er stadigvæk i et så lille antal at det endnu ikke er afgørende for mig om jeg bliver ved Tidal.
Er stadigvæk ikke overbevist om jeg kan høre forskel på HI-FI og Masters.

Og brugervenligheden og stabiliteten, samt mængden af tjenester i Bluesound er stadigvæk et pænt stykke under deres konkurrenter.

Jeg vil rangere, udfra kendskab til de producenter jeg selv har i hjemmet, Sonos stadigvæk på første pladsen, efterfulgt af Heos og Bluesound på sidste pladsen.

Til top
chr1213 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2011
Sted: Danmark
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chr1213 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2017 kl. 21:56
Hvor for skifter Dioden ikke farve som Bluesound. Skriver når man spiller MQA fra Tidel 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu