|
Bluesound Vault - Drev ses ikke på PC |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
||
rumguf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2010 Status: Offline Point: 157 |
|
Takker. Al assistance er kærkommen
![]() |
||
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic www.soundcloud.com/kbeesmusic |
||
![]() |
||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
|
Jeg benytter dbPoweramp, som er meget nem at gå til. Den har selvfølgelig accuraterip og laver gode id-tags.
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Når det kommer til stykket, så tror jeg også slutresultatet bliver ens for dbPoweramp og EAC. Det er bare et spørgsmål om hvad, man har vendt sig til fra starten. De bruger begge Accuraterip som du nævner, og bruger samme database til id-tags. Og man vælger selv hvilke databaser.
Så til OP, bare vælg en af de to, så er du på den sikre side.
|
||
![]() |
||
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 358 |
|
Jeg håber ikke det er forfra med rippe-arbejdet ![]() Jeg er selv gået fra en Vault til en Node, og havde ingen problemer med Back-up/kopiering. Rigtig surt med OP's oplevelser med Vaulten. Noget jeg slet ikke kan genkende, og skiftede kun pga at Noden passer bedre i størrelse på min bænk.
Hvorfor kalder du drevet for en brænder?
|
||
![]() |
||
rumguf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2010 Status: Offline Point: 157 |
|
Claus P,
Ja det var helt galt formuleret mine tanker var på afveje. Jeg mente "et drev der ikke holder til at man bruger det" i betydningen cd-drev og ikke harddrive ![]() Men to gange fejlbehæftet vault var nok. Jeg mistede troen på kvaliteten af produktet og gad ikke forsøge en tredje gang. Nu har jeg en Node og venter på min NAS. Jeg har tegnet et Wimp Hi-fi abb. og har besluttet mig for kun at rippe de cd'er der ikke er tilgængelige på Wimp. Jeg har ikke overblik over hvor meget det drejer sig om men nok et sted mellem 5-800 ud af de ca 3500 jeg har. Jeg nåede ikke at lave en backup desværre så arbejdet er spildt. Havde ikke regnet med at maskine nr 2 ville stå af på 14 dage så backup var på "to do" listen. Jeg har hidtil brugt et program ved navn Format Factory til at konvertere filer men det kan ikke tagge på egen hånd så der fandt jeg MP3tag velegnet. Redigeret af rumguf - 01-Oktober-2014 kl. 15:36 |
||
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic www.soundcloud.com/kbeesmusic |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |