recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bluesound Vault - Drev ses ikke på PC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bluesound Vault - Drev ses ikke på PC

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2014 kl. 14:16
Her er en ret god guide:
Til top
rumguf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Maj-2010
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumguf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2014 kl. 15:14
Takker. Al assistance er kærkommen Big smile
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic
www.soundcloud.com/kbeesmusic
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2014 kl. 15:58
Jeg benytter dbPoweramp, som er meget nem at gå til. Den har selvfølgelig accuraterip og laver gode id-tags.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2014 kl. 18:20
Når det kommer til stykket, så tror jeg også slutresultatet bliver ens for dbPoweramp og EAC. Det er bare et spørgsmål om hvad, man har vendt sig til fra starten. De bruger begge Accuraterip som du nævner, og bruger samme database til id-tags. Og man vælger selv hvilke databaser.

Så til OP, bare vælg en af de to, så er du på den sikre side.
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 10:09
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Ja, det er virkeligt surt, at alt rippe-arbejdet gik tabt igen.

Jeg håber ikke det er forfra med rippe-arbejdet Unhappy Selvom drevet er stået af, så må de tidligere filer have ligget på Vaultens harddisk, som der kunne tages Back-up af.
Jeg er selv gået fra en Vault til en Node, og havde ingen problemer med Back-up/kopiering.

Rigtig surt med OP's oplevelser med Vaulten. Noget jeg slet ikke kan genkende, og skiftede kun pga at Noden passer bedre i størrelse på min bænk.

Oprindeligt skrevet af rumguf rumguf skrev:

Og så er det så maskine nr 2 der har defekt drev! Den klarede så skærene i 14 dage. Hvad er odds for at det kan finde sted TO gange må en måned? En brænder der ikke kan holde til at man brænder? Clap
Min konklusion må være at Bluesound Vault er et elendigt produkt.

Hvorfor kalder du drevet for en brænder?
Til top
rumguf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Maj-2010
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumguf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 15:32
Claus P,
Ja det var helt galt formuleret mine tanker var på afveje. Jeg mente "et drev der ikke holder til at man bruger det" i betydningen cd-drev og ikke harddrive Sleepy
Men to gange fejlbehæftet vault var nok. Jeg mistede troen på kvaliteten af produktet og gad ikke forsøge en tredje gang. Nu har jeg en Node og venter på min NAS. Jeg har tegnet et Wimp Hi-fi abb. og har besluttet mig for kun at rippe de cd'er der ikke er tilgængelige på Wimp. Jeg har ikke overblik over hvor meget det drejer sig om men nok et sted mellem 5-800 ud af de ca 3500 jeg har. 

Jeg nåede ikke at lave en backup desværre så arbejdet er spildt. Havde ikke regnet med at maskine nr 2 ville stå af på 14 dage så backup var på "to do" listen. 

Jeg har hidtil brugt et program ved navn Format Factory til at konvertere filer men det kan ikke tagge på egen hånd så der fandt jeg MP3tag velegnet.

Redigeret af rumguf - 01-Oktober-2014 kl. 15:36
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic
www.soundcloud.com/kbeesmusic
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu