recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bluesound
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bluesound

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
svenks Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svenks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bluesound
    Sendt: 09-September-2021 kl. 14:07
Hej alle

Jeg er røget ud i problemer med mine Squeezebox Duet - 2 kvæstede strømforsyninger.
Den billige løsning er at købe et par nye strømforsyninger (er gjort), men inden da nåede jeg at kigge lidt på Bluesound Node 2I.

Hvad jeg end vælger skal det kunne sluttes til min Marantz med Coax eller optisk, kunne afspille min musik (findes på en NAS med LMS) og kunne Deezer (enten i boxen eller den, jeg har installeret på min ReadyNas).
 
Er der noget, der vil sige noget godt (eller skidt) om dette?

MVH
Sven Sørensen
Kastrup
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2021 kl. 17:01
Jeg vil gerne give mit besyv:).. Jeg har tidligere haft en del produkter fra bluesound. Det eneste der var noget rod var deres soundbar i sammenspil med flex som bagkanaler, der var mange udfald.

Ellers var appen klippestabil omend lidt mere rodet end eks sonos. Jeg var rigtig glad for at kunne smide en harddisk direkte i højtaleren.
Da jeg havde en node havde jeg samtidigt en sones connect og det var til min overraskelse nemt at høre forskel. Bluesound var bare langt mere opløst og ja dynamisk.. Et dybere lydbillede.

Så ja jeg har ikke noget skidt at sige:)
Til top
svenks Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svenks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2021 kl. 14:48
Tak skal du have.

MVH
Sven
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu