|
Bluetinum BT-DCT110 med Slingbox |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Daniellowitz ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Juli-2010 kl. 19:12 |
Hej
Nu har jeg set en lang tråd om ABEO boksen, men da jeg lige har købt Bluetinum boksen så vil jeg høre om der er nogen der har haft succes med at sætte den op med en slingbox? Det klassiske problem er at jeg ikke kan finde ud af hvilke koder der skal bruges for at kunne styre remoten. Bluetinum er ikke på deres liste over udbydere man kan vælge og vælger jeg "others" så er der 200 valg og ved ikke hvad jeg så skal gøre? Hjæææælp er kun i DK i 4 dag endnu og havde sådan håbet at få den sat op inden jeg rejser. Håber nogen kan hjælpe Tak Hilsen Daniel
|
|
![]() |
|
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du fundet en løsning der virker?
Jeg er selv nysgerrig nemlig.
|
|
![]() |
|
Daniellowitz ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
Nix - ikke endnu
|
|
![]() |
|
Varming ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
Noget nyt her? Jeg er nu glad ejer af Bluetinum boksen og har længe haft en Slingbox.
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
noget nyt i denne sag?
|
|
![]() |
|
jokerdk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Status: Offline Point: 39 |
Mikkel
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |