recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bluetinum BT-DCT110 med Slingbox
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bluetinum BT-DCT110 med Slingbox

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Daniellowitz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daniellowitz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bluetinum BT-DCT110 med Slingbox
    Sendt: 06-Juli-2010 kl. 19:12
Hej

Nu har jeg set en lang tråd om ABEO boksen, men da jeg lige har købt Bluetinum boksen så vil jeg høre om der er nogen der har haft succes med at sætte den op med en slingbox?

Det klassiske problem er at jeg ikke kan finde ud af hvilke koder der skal bruges for at kunne styre remoten.
Bluetinum er ikke på deres liste over udbydere man kan vælge og vælger jeg "others" så er der 200 valg og ved ikke hvad jeg så skal gøre?

Hjæææælp er kun i DK i 4 dag endnu og havde sådan håbet at få den sat op inden jeg rejser.

Håber nogen kan hjælpe

Tak

Hilsen

Daniel
Til top
ZackGem Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2006
Point: 842
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZackGem Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2010 kl. 12:12
Har du fundet en løsning der virker?
Jeg er selv nysgerrig nemlig.
Til top
Daniellowitz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-April-2006
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daniellowitz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2010 kl. 16:12
Nix - ikke endnu
Til top
Varming Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-August-2004
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Varming Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2010 kl. 22:36
Noget nyt her? Jeg er nu glad ejer af Bluetinum boksen og har længe haft en Slingbox.
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Point: 1686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2011 kl. 20:20
noget nyt i denne sag?
Til top
jokerdk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-Marts-2006
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jokerdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 19:47
Mikkel
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu