recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BlueTinum/Ennovia/Clint DVB-C og 1TB HDD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBlueTinum/Ennovia/Clint DVB-C og 1TB HDD

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
SJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juli-2005
Status: Offline
Point: 609
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2011 kl. 19:30
Ja jeg kører med nyeste firmware. Jeg overvejer nu at finde min kvittering på harddisken, og så håbe at de 14 dages returret ikke allerede er gået.

Redigeret af SJ - 04-Februar-2011 kl. 19:31
Til top
SJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juli-2005
Point: 609
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2011 kl. 19:03
Oprindeligt skrevet af SJ SJ skrev:

Jeg har købt en 2TB ekstern harddisk fra Verbatim, og den virker fint, så længe den ikke er gået i dvale. Når den er gået i dvale tilstand, er den for længe om at vågne op, så tidsindstillede optagelser ikke kan gå i gang. Problemet løses dog ved at sætte Ennovia boksen på standby, da harddisken derved får lidt ekstra tid til at vågne, men den løsning er dog ikke helt tilfredsstillende.

Hehe så er jeg lige kommet hjem fra min far. Jeg havde sat boksen til at optage Robin Hood uden at have sat boksen på standby for at teste endnu engang, og nej den har ikke optaget noget som helst.  Thumbs Down

Min far har også købt en 2TB ekstern harddisk fra Verbatim og i dag testede vi den på hans Denver 105HD boks. Samme problem hos ham.  Shocked

Min harddisk er forresten en Samsung, mens min fars er en Seagate. Begge er for længe om at vågne fra dvale, til at de kan fungere ordentligt.  Ouch

Heldigvis er der stadig returret på begge diske, så de ryger tilbage til forhandleren på mandag.  Wink

Irriterende. Hvilken harddisk skal man så købe. Findes der eksterne harddiske, som ikke går i dvale?  Confused

Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2127
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2011 kl. 20:18
Oprindeligt skrevet af SJ SJ skrev:

Irriterende. Hvilken harddisk skal man så købe. Findes der eksterne harddiske, som ikke går i dvale?  Confused

Du kan se i min underskrift min 320GB 2.5" og tidligere i tråden er nævnt 2 500GB, som også virker. Jeg har også prøvet 1TB Medion 3.5", som godt kunne nå at spinne op, men det var med FW 1.01.05. FW 1.02.02 virker også, men jeg har ikke prøvet med FW 1.03.00.

Redigeret af Steen6400 - 05-Februar-2011 kl. 20:59
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top
kcaroe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 124
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 15:44
Oprindeligt skrevet af kcaroe kcaroe skrev:

Oprindeligt skrevet af Steen6400 Steen6400 skrev:

Hvad firmware køre du med ? "1 minut tidligere" epg data blev først indført i 1.02.01

Er harddisken 2.5" eller 3.5" og har den powerdown? Jeg havde en overgang en 1TB 3.5" på og når den først skulle spinne op gik der en rum tid med det. Det største problem med 3.5" er iøvrigt støjen.

Jeg kører med Firmware v.1.03.00 - havde ikke lige opdaget at fejlen var rettet. Har netop testet DR-TVA, der blev optaget fra 18:29:33 ;-) med 500 GB 2.5 harddisk.

Jeg har prøvet med 2.5 500GB WD My Passport og 2.5 500 GB WD Elements. Ingen af den synes at have powerdown/spin down.

Det var vist alligevel 1.02.02 firmware, jeg kørte med i forbindelse med ovennævnte efterfølgende test, for ved 1.03.00 lader det til at det ene minut igen er forsvundet? Lige nu kører jeg igen med 1.02.02 for at sikre korrekt starttidspunkt for optagelser.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu