SJ skrev:
Jeg har købt en 2TB ekstern harddisk fra Verbatim, og den virker fint, så længe den ikke er gået i dvale. Når den er gået i dvale tilstand, er den for længe om at vågne op, så tidsindstillede optagelser ikke kan gå i gang. Problemet løses dog ved at sætte Ennovia boksen på standby, da harddisken derved får lidt ekstra tid til at vågne, men den løsning er dog ikke helt tilfredsstillende.
|
Hehe så er jeg lige kommet hjem fra min far. Jeg havde sat boksen til at optage Robin Hood uden at have sat boksen på standby for at teste endnu engang, og nej den har ikke optaget noget som helst.

Min far har også købt en 2TB ekstern harddisk fra Verbatim og i dag testede vi den på hans Denver 105HD boks. Samme problem hos ham.

Min harddisk er forresten en Samsung, mens min fars er en Seagate. Begge er for længe om at vågne fra dvale, til at de kan fungere ordentligt.

Heldigvis er der stadig returret på begge diske, så de ryger tilbage til forhandleren på mandag.

Irriterende. Hvilken harddisk skal man så købe. Findes der eksterne harddiske, som ikke går i dvale?