|
Bluetooth adaptor |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja den tror jeg heller ikke jeg ville løbe an på.... |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19746 |
Mit råd: få byttet den der forstærker til noget du kan bruge.
Klaus |
|
![]() |
|
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
Jeg er superglad for mit anlæg. At der smides lyd ud fra fjernsynet engang imellem er ikke noget der får mig til at investere i nyt hifi....... og med to små unger, der sover tidligt er det et ret begrænset lydniveau, der lægges for dagen ![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19746 |
Jo, men nu har du længe kæmpet med at få lyden fra dit tv til din forstærker, fordi du blev overtalt til at købe en analog NAD forstærker, frem for noget der er forberedt til lidt mere moderne brug.
Ellers så få købt den der DAC, de koster jo "næsten gratis" nu om stunder: http://www.ebay.de/itm/Digital-zu-Analog-Audio-Wandler-Toslink-SPDIF-Cinch-RCA-Konverter-Adapter-EH-/111338818208?pt=DE_Computing_Audiokabel_Adapter&hash=item19ec4f8aa0 9€ = 70 kroner med forsendelse. Klaus |
|
![]() |
|
Øhhhh nej! - jeg har ikke 'længe kæmpet' med at få lyd fra mit fjernsyn til min forstærker. Jeg har altid haft det på mit 'gamle' fjernsyn så det er kun de sidste 14 dages tid hvor jeg fik et uden analog udgang. Jeg er heller ikke 'blevet overtalt' til at købe en analog NAD forstærker. Jeg har haft NAD i 30+ år og det nuværende anlæg har også en del år på bagen. Det spiller stadigvæk super fint til mit behov. Så ja - det bliver nok en D/A konverter hvis Bluetooth viser sig ikke at være en option. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |