|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mlarsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() Sendt: 19-December-2007 kl. 17:39 |
Hej
I mit media center har jeg sat et trådløst tastatur/mus til som kører via bluetooth og efter jeg har sat media centeret i S3 standby og starter det igen, så virker bluetooth forbindelsen pludselig ikke og jeg får denne fejlmedelelse:
IntelliType pro
We cannot restore your Bluetooth connection because of a change on your system. Either the Microsoft Bluetooth stack has been redirected to another Bluetooth transceiver or it has been disabled, or you have uninstalled the Bluetooth components of your operating system.
Jeg kører med Vista og har installeret SP1. Jeg har prøvet at google fejlmedelelsen, men kan ikke finde andre med problemet. Dog er der mange som har det problem at media centeret starter af sig selv i tide og utide, hvilket mit også gør.
Er der nogen som har prøvet noget ligende eller som har en løsning??
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Jeg har et Microsoft MX7000 tastatur og mus. Og det funger ganske fint selv efter resume på min Vista, som IKKE har fået installeret SP1 endnu, da det er en RC.
|
|
![]() |
|
Mlarsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() |
Det er også sådan et tastatur jeg har lyder det til, det er et Wireless Entertainment Desktop 7000 http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/productde tails.aspx?pid=081 Hvad har du gjort for at få dit til at virke? Jeg kan ikke huske om Bluetooth fejlmedelelsen kom før SP1, men den har hele tiden haft svært ved at slukke sig selv, når den først er vågnet af sig selv. Jeg har bare kørt de to drivere Intellitype og Intellimouse drivere af seneste versioner... |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Jeg er ikke sikker på, at jeg overhovedet har brugt driverne, men hæng mig ikke op på det. Efter en bios opdatering af bundkortet her forleden aften, der måtte jeg dog ind under pauseskærm igen for at bede den gå i dvale efter x antal minutter. Før virkede det ikke ved at gå i dvale, (det virkede fint inden bios opdateringen). Men jeg har ingen problemer med at tastaturet ikke virker.
|
|
![]() |
|
![]() |
Nu viste den fejlen igen, eller det har den nu gjort nogle gange, men jeg er ved at blive godt irriteret over at det ikke bare virker! Jeg kører med servicepakken nu efter at den er blevet frigivet. Er der stadig ingen der oplever at det virker et stykke tid, men så efter nogle standby's så vil mus og tastatur ikke mere og så kommer den med ovenstående fejlmeddelse |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Jeg har nævnte keyboard. Jeg har ikke installeret nogen drivere, eller MS software. Mit keyboard fungerer som et standard hiddevice(kører dog i hardware bluetooth mode jvf manualen) Ingen problemer whatsoever.
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Sunny ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() |
Måske giver det her lidt svar: http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=35716
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |