|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
petite_machine ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() Sendt: 21-August-2007 kl. 16:56 |
Jeg skal have købt et Bluetooth headset til min mobil. Er godt nok ved at være træt af en satans ledning. Nogen der har nogle erfaringer på dette punkt, de vil dele ud af?
Har selv kigget lidt på et par stykker, bl.a. Explorer 340 til 395,- og Sony Ericsson's HBH-PV700 til 249,-. Er det HBH "godt nok", eller kan i anvefale andre? Jeg vil helst ikke af med en formue (lærlinge-løn i ved) |
|
![]() |
|
petite_machine ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
Ingen?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg prøver lige en sidste gang. Der må da være nogen herinde der render rundt med sådan en dims i ørene (øret)
![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Understøtter din Mobil Bluetooth Stereo.? Hvis ikke, så er det ikke at anbefale. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Stereo? Dem jeg linker til, er jo kun til det ene øre. Det er vel ikke stereo? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Så kan det ene vel være lige så godt som det andet, når det kun er til tale. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, men de findes jo i mange mange pris-klasser. Så jeg tænkte bare om der var nogen der havde nogle erfaringer med disse lidt billigere modeller. Om den ene kan være generende for øret hvis det bruges over længere tid, eller om den anden skal lades op hele tiden. Osv. osv. osv.
|
|
![]() |
|
carboncarsten ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
![]() |
|
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
Nu er ører jo nærmest ligeså forskellige som fingeraftryk, så det kan være svært at bruge andres erfaringer når der drejer sig om comfort. Så der må du selv lægge øre til. ![]() Der hvor du til dels kan trække på andres erfaringer, er lydkvalitet, batterilevetid, og sådanne ting. En anden ting der måske kunne hælde til et headset fremfor et andet er opladeren. Jeg har en Sony Ericsson W800i og et billigt (300kr's) Nokia bluetooth headset. Nokia headsettet bruger en standard Nokia "travelcharger", så det havde jo været smart, hvis jeg havde haft en Nokia mobil med "standard" ladestik. Det var jeg ikke selv opmærksom på da jeg købte. Mvh Michael |
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |