|
Bluetooth højtalere. Er det normalt? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
psnabe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2009 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-December-2014 kl. 18:27 |
Hej
Jeg har fået et sæt Pioneer XW-BTS5-K 50W trådløst Bluetooth højtalere til min PC. Jeg koblede dem hurtigt til fredag aften. Og der virkede de fint. Lørdag morgen stod de tændt (har nok ikke slukket dem) - så ville sætte dem på stand by. (de har et panel ovenpå højre højtaler) - men der skete absolut ingenting - ligegyldigt hvor meget jeg trykkede. Jeg tog strømmen fra dem - og prøvede igen. Da lykkedes det mig en gang at sætte dem stand by men ellers ikke. Jeg kunne godt spille musik fra dem. Men jeg kunne ikke skrue op og ned eller sætte på mute ved at benytte panelet ovenpå højtaleren. Så jeg skrev til forhandleren. Han stillede så nogle ekstra spørgsmål - og jeg prøvede dem så igen i går - og der virkede de fint. Så jeg skrev til forhandleren med de nye oplysninger. Han skrev følgende tilbage: "Kan vi ikke lige se tiden an om fejlen kommer igen? Måske er der sket noget ved den første parring som har låst den, men kommer det igen skal jeg nok ombytte den?" Nu er det så jeg tænker. Kan en bluetooth parring låse et fysisk betjeningspanel? Og hvorfor optræder det så først på anden dag? Er det en helt plausibel forklaring han kommer med eller? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |