|
Bluetooth højttalere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
boom-boom ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2004 Status: Offline Point: 90 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Marts-2016 kl. 18:57 |
Jeg er på vej udenlands. Her venter et nyt Samsung 48J5570 LED TV på at blive sat op.
Jeg har en forventning om at lyden i dette TV ikke er brilliant. Til gengæld kan det via "Inder nettet" spille noget Internet radio som jeg er meget glad for. Jeg ville gerne om jeg kunne sætte en "Bluetooth pind" i dette TV og så få lyden over i min Harman Kardon Onyx højttaler. Tror I at det kunne virke eller vil TV'ets USB stik ikke virke som en udgang til dette formål? Der er ingen indgange i min Onyx så alt som skal ind her skal foregå med Bluetooth. Måske et dumt spørgsmål men desværre ved jeg ikke bedre ![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19650 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Chancerne for at du kan er næsten lig nul. Det vil kræve at computeren inde i fjernsynet har drivere til en specifik USB Bluetooth dims.
Klaus |
|
![]() |
|
boom-boom ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2004 Status: Offline Point: 90 |
Øv
![]() Tak for svaret Klaus ![]() Redigeret af boom-boom - 06-Marts-2016 kl. 19:27 |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Nogle Onyx modeller har en analog indgang.
Det kan være din har det. Så er det bare at købe det rigtige kabel. |
|
![]() |
|
Mufti - desværre har min Onyx kun en USB indgang og den kan kun bruges til at opgradere (hvad det så end indebærer?)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |