recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bluetooth hovedtelefon til tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bluetooth hovedtelefon til tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kkt21 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kkt21 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bluetooth hovedtelefon til tv
    Sendt: 19-April-2020 kl. 15:26
Jeg kigger på ny tv og ønsker at kunne bruge et sæt Bluetooth hovedtelefoner til, en sælger fortalte mig at det kun er muligt med en særlig adapter eller sender og ikke det indbyggede Bluetooth i tv’et, er det korrekt ?

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2020 kl. 15:34
Det kan ikke besvares med så få oplysninger, da der jo intet er nævnt hvilket TV der er tale om.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
kkt21 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kkt21 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2020 kl. 16:04
jeg har ikke låst mig fast på en model, en tænker et Samsung eller Sony naturligvis med indbygget Bluetooth. 

Kiggede på denne da sælgeren fortalte det 

UE43RU7105KXXC






Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu