|
Bluetooth input til audio |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Oktober-2013 kl. 21:31 |
Er der nogen der kender til om der findes et program til windows der laver en usb Bluetooth recievers input data om til en art/form for lyd device, der så kan vælges som input enhed. Er det forståeligt.
Der sælges bluetooth recievere som laver data om til 3,5 mm jack stik. Jeg tænkte om PCens D/A converter kunne gøre det med bedre resultat. Der er skrevet om, at output fra disse Bluetooth -> 3,5 mm recieverer ikke er af særlig god lydkvalitet. Jeg skriver her om belkin som har været omtalt.
Jeg har ikke prøvet nogle af de alternative der findes på eks. ebay. Jeg skulle også gerne over i noget software device, så jeg kan skrive det ind i mit hjemmeprogrammerede media center.
MVH
|
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |