|
bluetooth keyboard og xbmc ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Juni-2012 kl. 20:57 |
hej jeg har lige installeret den nyeste udgave af XBMCUbunto/live på min Zotac Zbox hd-id11 og kunne godt tænke mig at få mit aplle bt keyboard til at fungere som remote.
er der nogle af jer der kan hjælpe mig ? jeg har læst om bluez og har forsøgt at installere det, men får n meddelse at det ikke er installeret. jeg er ikke så god til det linux ;)
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg brugte application manager kan ikke huske navnet præcist. Men det er inkluderet i pakken. Det er en applikation, hvor du kan installere tilføjelser. Herfra søgte jeg på blueman, som er en opsætnings gui til bluetooth enheder. Det hjalp mig med at komme i gang.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For i øvrigt, så tror jeg allerede bluez er installeret fra starten. Ellers bliver det automatisk inkluderet når du installere bluetooth manager.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |