|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() Sendt: 22-September-2008 kl. 13:18 |
Heey jeg lever på et værelse hvor det er rigtig svært med forbindelsen til min mobil telefon, det eneste sted der er god sendestyrke er i min vindueskarm, men der gider jeg ikke sidde og skrive og læse sms, hver gang jeg får en..
så jeg ville høre om der er nogen der kender et program, der gør at man kan sende og modtage sms'er fra sin mobil, via bluetooth. ville virkelig være en stort hjælp til hverdagen, jeg ved det findes da flere har snakket om det, jeg ved bare ikke hvordan man gør det, og hvad software det skal være, og det er lige meget om det er til windows eller linux. |
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
Hvilken telefon drejer det sig om?
Hvis det er en Nokia kan Nokias PC Suite bruges. |
|
![]() |
|
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
det er en nokia 6300.
|
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
Så kan du hente PC Suite her: http://europe.nokia.com/A41157164 |
|
![]() |
|
![]() |
takker rigtig mange gange... godt nok dejligt man bare kan smide sin telefon i opladeren og ligge den hvor der er sendestyrke. og så bare sidde ved computeren og skrive sms'er..
så stor tak til dig zulu :D ![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |