|
bluetooth til forstærker? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Glenn-Haderslev ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2013 Sted: Haderslev - DK Status: Offline Point: 275 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Juni-2015 kl. 19:48 |
Hej søger en bluetooth receiver til min forstærker, kan i Anbefale et godt produkt?
Har allerede en QED puck men syntes den hakker lidt i lyden en gang imellem? |
|
PS5
LG Oled C7 Tangent Prestige + Cambridge CXA80 |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bluetooth er desværre lidt dårlig i rækkevidde.
Hvad afspiller du fra?
Der kunne jo være en bedre mulighed.
|
|
![]() |
|
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
Følger lige med her da jeg har overvejet at købe en til soveværelset, som understøtter apt-x.
@Mufti Jeg er helt grøn i fht BT. Hvor langt kan man forvente at det normalt rækker i praksis uden hakken/udfald? |
|
![]() |
|
Glenn-Haderslev ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2013 Sted: Haderslev - DK Status: Offline Point: 275 |
Fra smartphone det gøre det lidt lettere når man holder fest :)
Kigget lidt på philips aea2500, gad vide om den er bedre. |
|
PS5
|
![]() |
|
QED er også udemærket men er meget op på lyden når jeg skruger op på vol, så kommer der sådan bum lyd været 1 minut ca. Og engang imellem slet ikke nogle problemer
|
|
PS5
|
![]() |
|
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
Den sætning kan jeg ikke helt dekode? Redigeret af michael9000 - 03-Juni-2015 kl. 22:25 |
|
![]() |
|
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
----
Fejl :-) Redigeret af Trumle - 03-Juni-2015 kl. 22:42 |
|
![]() |
|
Ved ikke hvad jeg kan kalde det når man lytter til en sang når det kommer sådan en hak/fejl i lyden en gang imellem ;)
Men har prøvet og bestile sådan en AEA2500 og ser om den er bedre, den var også ganske billig :) |
|
PS5
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19746 |
Jeg er vældigt glad for min AppleTV (ja, selvfølgelig med Æblofoner og Æblepads i huset). Det virker bare, hvor BT godt kan være noget "buggy".
Klaus |
|
![]() |
|
sims-m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
Jeg har købt mig sådan en König csbtrcvr110 den har NFC, BT 3.0 og Apt-x og kan kobles til anlægget via jack eller optisk. Forbindelsen er rigtig fin i samme lokale, der skal dog ikke meget mere end en væg til at gøre forbindelsen usikker. Den er fin til fester hvor folk selv kan koble sig på anlægget med deres mobiler.
https://www.av-cables.dk/bluetooth-receiver/knig-bluetooth-musik-modtager-apt-x.html
Redigeret af sims-m - 04-Juni-2015 kl. 00:52 |
|
![]() |
|
Lækkert med nogle udvalg
![]() Den har også Apt-X og NFC. |
|
PS5
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Apple tv er meget mere stabilt end bluetooth. Og så lyder det bedre.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |