|
bluetooth til forstærker? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Glenn-Haderslev ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2013 Sted: Haderslev - DK Status: Offline Point: 275 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja men søger bare en hurtig møde at forbinde musikken,
Ellers havde jeg bare brugt min Ps4 via Optisk ;) |
|
PS5
LG Oled C7 Tangent Prestige + Cambridge CXA80 |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Det tror jeg de fleste er enige med dig i, men giver ikke convenience, i forhold til hvis man har gæster / holder fest og de også skal kunne vælge musik. ![]() ![]() |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Glenn-Haderslev ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2013 Sted: Haderslev - DK Status: Offline Point: 275 |
Tror jeg fandt grunden hvorfor den hakket lidt i lyden en gang imellem, da jeg skiftet Bluetooth fra mobil til min bærbar, var der overhovedet ingen hakken/fejl fra bærbaren, det må næsten være for ringe software i min Samsung S4 så???
|
|
PS5
LG Oled C7 Tangent Prestige + Cambridge CXA80 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |