|
BlueTooth/Wifi til IR remote dimser |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Marts-2012 kl. 22:07 |
|
Hej,
Ville lige høre om der er nogen der kender andet end Logitech Harmony Link, Global Cache iTach og Griffin beacon som kan lave BT eller WiFi om til IR. Gerne en billigere version. ![]() Vil nemlig gerne have sådan en dims så jeg kan lave min kommende tablet om til universal remote, samt have Window Media Center app på så jeg ikke behøver at tænde TV for at høre musik. Takker. Hessi
![]() |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Du kan styre WMC med TCP ip. VMCmote kan køre fra en iphone eller en IPAD of har basal funktionalitet som en egentlig remote, men er rigtig god så musicbrowser. Bevares der findes løsninger med IR, men det koster hvis det skal være ordentlig... IRtrans laver nogle fine enheder som jeg selv har testet....Men prisen ja.....Ikke det værd for at kunne tænde sit fjernsyn fra et touchscreen. Så er det billigere med en USB-UIRT transciever. |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
|
![]() Men nu var det for at have én til det hele. Så jeg slap for en tablet óg en ir remote. ![]() Har allerede app's på fonen til at styre tingene over netværk, men jeg vil også kunne styre TV og receiver.
![]() |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
|
Proximis Girder kommer med en HTTPD webserver med Ajax. Dvs alle commandoer som Girder kan udføre kan også aktiveres fra en hjemmeside. Dvs, hvis du har en Transciever som USB-UIRT lader du Girder styre den hvorpå du laver en mobilvenlig hjemmeside med de kommandoer du har brug for.... Eller du kan benytte Hipporemote og lave nogle keyboard maps der kan aktivere Girder Events... Global Cache mv skal alligevel have et ordentlig interface førend det kan benyttes, da de ikke har nogen brugbar UI. Girder 5 kommer i øvrigt med speciel iphone support. Redigeret af Patriarken - 09-Marts-2012 kl. 07:28 |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |