|
BlueToothtastatur kan ikke få æøå frem på Galaxy S |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Kavi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 198 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-April-2012 kl. 15:30 |
|
Hej
Jeg har købet dette tastatur(se billedet herunder), som virker overraskende fint med min "Galaxy S gt-i9000" via bluetooth. Naturligvis bortset fra, at de danske karakterer ikke virker. Hvad gør jeg galt ? Telefonen er smurt, efterspændt og opdateret på alle leder og kanter ![]() ![]() |
||
-
There are only 10 types of people. Those who understand binary and those who don't. - Samsung LE 40c755R2W & Stueant til 13 kr Samsung BD-D8200N (dvb T2/C) Sagem DTR94250TA HD LG RH7500 & RH277H |
||
![]() |
||
symbol ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2011 Sted: Næstved Status: Offline Point: 349 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
umiddelbart vil jeg mener at det er fordi at tastaturet rent faktisk "bedst kompatibel" med ipad/iphone osv.
Man vil typisk med et tastatur som egentlig er forbeholdt IOS have problemer med andre styresystemer og den vil når men trykker æøå lave andre tegn. har lige haft et tablet tastatur fra logitech som opførte sig på samme måde. kunne sagtens registeres af android mobiler og tablets men problemer med æøå. Nu ligner tastaturet meget det som er/var på bud i Netto og det er beregnet til IOS....om vi så må sige :-)
Redigeret af symbol - 11-April-2012 kl. 19:04 |
||
![]() |
||
Kavi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 198 |
|
Well, Samsung har netop besvaret min supportforespørgsel og de siger det skal virke sammen. Desuden kan du nærstudere det billede jeg har vedlagt, og du vil se der bla. stå 'smartphone' på emballagen. Hvordan kunne du få den underlige tanke, at en lækkert tastatur skulle være funktionelt forbeholdt et simpelt modemærke ??? |
||
-
There are only 10 types of people. Those who understand binary and those who don't. - Samsung LE 40c755R2W & Stueant til 13 kr Samsung BD-D8200N (dvb T2/C) Sagem DTR94250TA HD LG RH7500 & RH277H |
||
![]() |
||
symbol ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2011 Sted: Næstved Status: Offline Point: 349 |
|
hehe..tja, hvis muligheden skulle byde sig, kunne man måske teste med et IOS produkt og lur mig om det ikke ville fungere efter hensigten - og skrive æøå :-)
men anyways, håber du finder en løsning.
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
|
Ja, det minder mistænkelig meget om et Apple tastatur 😃😃😃 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
I har ret....... selv om æblefolket jo ikke har patent på hvid plastic. Men man kunne jo også godt argumentere for, at det er et Windows/PC'tastatur, da der sidder Windowssymboler på de to commandtaster på hver side af 'spacetasten'....... Mon ikke man blot skulle stole på, at det er bluetoothkompatibelt med ver 3, og så ellers platformuafhængigt ............ nogenlunde som teksten postulerer udenpå æsken :) |
||
-
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |