recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blu-rau & DVD over på pc
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBlu-rau & DVD over på pc

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
3xh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-December-2010
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Emne: Blu-rau & DVD over på pc
    Sendt: 05-Januar-2011 kl. 18:08
hejsa.. jeg har siddet et stykke tid og prøvet på at lægge mine film over HDD'en da jeg på sigt skal have alle vores film på en nas-server,så de ikke står og fylder i stuen.. men jeg kan ikke finde ud af det .. er der en der vil være så venlig og hjælpen en total noob ??? og jeg mener hjælp fra A-Z!!
mvh Hans
Til top
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2011 kl. 08:22
Hvis det skal være i 1:1 så må du indstille dig på at det kræver temmelig store HDD, ellers kopierer du bare film som alle andre filer - opret en mappe/drev hvor du vil have dine kopier til at ligge, flyt så dine film derover.

Men det vil nok være en god ide, at anskaffe et af de programmer der kan rippe dine film, og samtidig fjerne kopi beskyttelsen, eksempelvis Anydvd eller dvdfab 8.0.6.7

med sidstnævnte program kan du kopiere dine film direkte fra dvd/bddrevet til en difineret mappe på hdd, uden alt det snask som producenterne lægger ind på skiverne, såsom advarsler om at du ikke må kopiere dine film, trailers, unødvendige sprog og undertekster, osv. osv - men ved kopiering af BD film må du væbne dig med tålmodighed, nogle BD film tager omkring 5-6 timer at kopiere.

Til dvd film kan anbefales:

som er ganske gratis og godt

Redigeret af Benny From - 06-Januar-2011 kl. 08:37
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu