|
|
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | |||
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
![]() |
||
Jamen helt enig. Men ville aldrig betale een krone ekstra for de forfærkelige kunstige 3D film. Lige så meget som jeg elsker de "rigtige", lige så meget hader jeg disse lavkvalitets 3D-film. |
|||
![]() |
|||
MortenMJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Oktober-2006 Status: Offline Point: 822 |
![]() |
||
Fint med det link til listen med ægte/fake 3D film - men hvordan kan man vide for fremtidige udgivelser om der er tale om ægte 3D eller ej? Det er da lidt bondefangeri, hvis man bliver nødt til at købe filmen for at finde ud af det.
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
||
Den 18/10 kommer der 6 stk 3D film herhjemme. Der er så kun en af dem, som vi ikke har kunnet købe i andre lande. Og med dk tekst.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
||
Den 6 september kommer der narnia 3, ice age 3 og rio... og den 27 september kommer der alpha og omega
![]() Jeg lige sige her til sidst at de alle sammen er danske udgaver
![]() |
|||
![]() |
|||
alodk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Juli-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 14 |
![]() |
||
Nå,
nu har jeg set min første 3D film "Step-Up 3D", der skulle være optaget i 3D og 3D effekten er da også ok(jeg har ikke noget at sammenligne med), men jeg syntes at 3D-effekten er overdrevet og urealistisk dyb. som om de to kameralinser var et par meter fra hinanden under optagelserne, i stedet for 10 cm, og jeg blev hurtig træt af hænder der fægtede ud af skærmen for at overbevise mig om at jeg så en 3D-film. Historien var den sædvanlige, men personerne var dog tilstrækkelig charmerende, til at jeg gad se filmen til ende. Hvis man kan lide dans og platte kærlighedsfilm, kan den godt ses, hånd i hånd med kæresten. http://www.imdb.com/title/tt1193631/ PS. Der er danske tekster, men det er ulideligt at se på sammen med 3D-effekter der flimrer foran og bagved, så man hele tiden skal skifte fokus for at læse teksterne. Jeg slog dem fra efter få minutter og stolede på mit sprog-øre. Mvh. A. Redigeret af alodk - 07-Juli-2011 kl. 23:58 |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
alodk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Juli-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 14 |
![]() |
||
Jeg kikker på Panasonic TX-P42GT30 fra Panasonic BDT310, så signalet er godt nok. Regner med at få Avatar med posten, men det varer jo et par uger. Jeg har set traileren med amba/blue-briller på YouTube-3D og selv der er 3D-effekten mere realistisk.
Det er vel en del læreprocessen med ny teknologi, at man overdriver i starten. Det finder vel sit naturlige niveau, ligesom stereolyd og farvefilm. POP-hittet "New-York" kommer fra "Step-Up". Redigeret af alodk - 08-Juli-2011 kl. 02:19 |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
||
Denne her, er kommet uden at jeg har set det.
![]() ![]() Redigeret af flemming larsen - 25-August-2011 kl. 21:32 |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
3d_film_tak ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-August-2011 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
||
Jeg har lige købt 2 på flugt i 3d i tyskland ..... Kunne ikke se at den kommer i 3d herhjemme.
|
|||
![]() |
|||
Oil2bias ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
![]() |
||
Hejsa
Jooee, den skulle komme :-) Mvh OP |
|||
![]() |
|||
3d_film_tak ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-August-2011 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
||
Jeg gav knap 200 - 210 kroner med dansk tale..... ærgeligt at de nedprioriterer DK :(
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja, det er lidt irriterende. Det er for dårligt at man skal købe filmene i tyskland, england og usa. Og mange af dem har faktisk dk tekst/tale på-
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |