recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blu-ray 3D film tilgængelig nu...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBlu-ray 3D film tilgængelig nu...

Besvar Besvar Side  <1 4567>
Forfatter
Besked
ZackGem Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 842
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2011 kl. 22:12
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af ZackGem ZackGem skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg har selv bestilt den, og kan så be/afkræfte når den kommer.

Den er blot "konverteret" til 3D. Ikke en rigtig 3D-film.
Syntes de konverterede er ret ringe kvalitet. Ofte når folk har set dem, at de er modstander at 3D.

clash of The Titans, er endnu et eksempel på en uffatelig ringe 3D film (altså kvaliteten af 3D - selve filmen var fin). Den var også blot konverteret op til 3D.

Der er en liste her : http://realorfake3d.com/

Jeg har selv clash of the titans, og ja, det er da ikke den flotteste 3D film, men ind imellem er der nogle gode 3D effekter. Gulliver, den har jeg slet ikke set, og når man får både 2D, 3D og dvd i et. Hvorfor så ikke gøre det?

Jamen helt enig.
Men ville aldrig betale een krone ekstra for de forfærkelige kunstige 3D film.
Lige så meget som jeg elsker de "rigtige", lige så meget hader jeg disse lavkvalitets 3D-film.
Til top
MortenMJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Oktober-2006
Point: 822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2011 kl. 23:28
Fint med det link til listen med ægte/fake 3D film - men hvordan kan man vide for fremtidige udgivelser om der er tale om ægte 3D eller ej? Det er da lidt bondefangeri, hvis man bliver nødt til at købe filmen for at finde ud af det.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2011 kl. 15:51
Den 18/10 kommer der 6 stk 3D film herhjemme. Der er så kun en af dem, som vi ikke har kunnet købe i andre lande. Og med dk tekst.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Point: 1691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2011 kl. 18:53
Den 6 september kommer der narnia 3, ice age 3 og rio...  og den 27 september kommer der alpha og omegaSmile   

Jeg lige sige her til sidst at de alle sammen er danske udgaverWink
Til top
alodk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Juli-2011
Sted: DK
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2011 kl. 23:52
Nå,
 nu har jeg set min første 3D film "Step-Up 3D", der skulle være optaget i 3D og 3D effekten er da også ok(jeg har ikke noget at sammenligne med), men jeg syntes at 3D-effekten er overdrevet og urealistisk dyb. som om de to kameralinser var et par meter fra hinanden under optagelserne, i stedet for 10 cm, og jeg blev hurtig træt af hænder der fægtede ud af skærmen for at overbevise mig om at jeg så en 3D-film.

Historien var den sædvanlige, men personerne var dog tilstrækkelig charmerende, til at jeg gad se filmen til ende. Hvis man kan lide dans og platte kærlighedsfilm, kan den godt ses, hånd i hånd med kæresten.

http://www.imdb.com/title/tt1193631/

PS. Der er danske tekster, men det er ulideligt at se på sammen med 3D-effekter der flimrer foran og bagved, så man hele tiden skal skifte fokus for at læse teksterne. Jeg slog dem fra efter få minutter og stolede på mit sprog-øre.

Mvh.
A.

Redigeret af alodk - 07-Juli-2011 kl. 23:58
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2011 kl. 01:43
Oprindeligt skrevet af alodk alodk skrev:

Nå,
 nu har jeg set min første 3D film "Step-Up 3D", der skulle være optaget i 3D og 3D effekten er da også ok(jeg har ikke noget at sammenligne med), men jeg syntes at 3D-effekten er overdrevet og urealistisk dyb. som om de to kameralinser var et par meter fra hinanden under optagelserne, i stedet for 10 cm, og jeg blev hurtig træt af hænder der fægtede ud af skærmen for at overbevise mig om at jeg så en 3D-film.

Historien var den sædvanlige, men personerne var dog tilstrækkelig charmerende, til at jeg gad se filmen til ende. Hvis man kan lide dans og platte kærlighedsfilm, kan den godt ses, hånd i hånd med kæresten.

http://www.imdb.com/title/tt1193631/

PS. Der er danske tekster, men det er ulideligt at se på sammen med 3D-effekter der flimrer foran og bagved, så man hele tiden skal skifte fokus for at læse teksterne. Jeg slog dem fra efter få minutter og stolede på mit sprog-øre.

Mvh.
A.
Nu ved jeg ikke hvilket panel du har set 3D på, og jeg kender såmænd heller ikke den film, som du henviser til. Men et kig på 3D Avatar o.a. vil formentligt give dig en bedre 3D oplevelseSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
alodk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Juli-2011
Sted: DK
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2011 kl. 02:11
Jeg kikker på Panasonic TX-P42GT30 fra Panasonic BDT310, så signalet er godt nok. Regner med at få Avatar med posten, men det varer jo et par uger.  Jeg har set traileren med amba/blue-briller på YouTube-3D og selv der er 3D-effekten mere realistisk.

Det er vel en del læreprocessen med ny teknologi, at man overdriver i starten. Det finder vel sit naturlige niveau, ligesom stereolyd og farvefilm.

POP-hittet "New-York" kommer fra "Step-Up".

Redigeret af alodk - 08-Juli-2011 kl. 02:19
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 21:12
Denne her, er kommet uden at jeg har set det.Embarrassed

Redigeret af flemming larsen - 25-August-2011 kl. 21:32
Mvh
Flemming Larsen
Til top
3d_film_tak Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-August-2011
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2011 kl. 22:41
Jeg har lige købt 2 på flugt i 3d i tyskland ..... Kunne ikke se at den kommer i 3d herhjemme.
Til top
Oil2bias Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2005
Point: 211
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2011 kl. 00:09
Til top
3d_film_tak Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-August-2011
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2011 kl. 21:28
Jeg gav knap 200 - 210 kroner med dansk tale..... ærgeligt at de nedprioriterer DK :(
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2011 kl. 21:33
Oprindeligt skrevet af 3d_film_tak 3d_film_tak skrev:

Jeg gav knap 200 - 210 kroner med dansk tale..... ærgeligt at de nedprioriterer DK :(
Ja, det er lidt irriterende. Det er for dårligt at man skal købe filmene i tyskland, england og usa. Og mange af dem har faktisk dk tekst/tale på-
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  <1 4567>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu