|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Herkules ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2009 Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 16-Oktober-2009 kl. 12:28 |
Hej Folkens
Jeg har søgt på nettet uden noget ordenligt svar på mit spørgsmål. Jeg søger en go bluray afspiller, der også kan afspille avi film fra et usb stik. Håber i kan hjælpe med lidt vejledning. På forhånd tak. Herk. |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() |
Jeg har en Panasonic BD60, den kan spille nogle AVI film.
Den kan ikke spille big_buck_bunny_1080p_surround.avi downloadet herfra: http://www.bigbuckbunny.org/ Den kan derimod godt afspille forskellige DivX AVI film, endda med .srt subtitles. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
popcorn hour C-200 eller HDI Dune 3.0 Gode Bluray afspillere under udvikling der også spiller alt muligt andet, både fra USB, intern harddisk og netværk
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
mark1132 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2009 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
samsung bd-1600 kan også afspille .avi fra USB
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |