recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blu-ray afspiller der er region på dvd og blu-ray
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBlu-ray afspiller der er region på dvd og blu-ray

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Emne: Blu-ray afspiller der er region på dvd og blu-ray
    Sendt: 26-September-2011 kl. 10:34
Hey

Jeg søger en 3D blu-ray afspiller der er region på blu-ray siden og dvd siden og 3D blu-ray siden.

Prisen er underordnet men det skal helst komme fra en dansk forhandler eller hjemmeside. 

Jeg har set lidt på en oppo-95 som skulle være regionfri på alt. Er der nogle som ved om den er region fri på de 3 områder?

På forhånd tak Smile

PS. Jeg laver denne tråd for min lærer, så den er ikke til mig, hvis nogle ville spørge Big smile
Til top
veyron Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 682
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2011 kl. 12:02
Hej, mener da Oppo Bdp 93 også kan, og er et billigere alternativ, hvis man ikke desperat har brug for de optimerede analoge udgange, men her er det Hother du skal spørge, han er eksperten.
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)

Oppo BDP-83 (reg.free.)

Supra HDMI
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2011 kl. 12:38
Ja, Oppo'erne kan leveres regionsfri på både Blu-ray og dvd-delen. Hos AV-Connection skal man bare sørge for at vælge den rette model i drop-down menuen. BDP-93 koster 5800,- med regionsfri kit installeret.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2011 kl. 15:56
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Ja, Oppo'erne kan leveres regionsfri på både Blu-ray og dvd-delen. Hos AV-Connection skal man bare sørge for at vælge den rette model i drop-down menuen. BDP-93 koster 5800,- med regionsfri kit installeret.

Så den er region fri på dvd, blu-ray og 3D blu-ray, hvis man vælger denne "versionen": "DVD og Blu-ray Regionfri   5.795,00 DKK"
og skal man selv installerer denne chip eller er det noget de gør for én til 5.795,00 DKK?

Tak for de hurtige svar

Redigeret af MrCeecar - 26-September-2011 kl. 15:59
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2011 kl. 16:08
3D Blu-ray er ikke anderledes end normal Blu-ray. Som jeg skrev installerer de chippen for dig.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2011 kl. 16:13
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

3D Blu-ray er ikke anderledes end normal Blu-ray. Som jeg skrev installerer de chippen for dig.

Okay super. Jeg fortæller videre til min lærer. 

Tak skal i haveBig smileThumbs Up
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu