|
Blu-ray afspiller eller PS3? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 16:29 |
Uden at have nogen erfaring med en PS3, kan jeg se den ikke koster mange hundrede ekstra end fx en Panasonic BD-spille. Pana tilbyder vist indbygget trådløst internet, hvilket jeg ikke er sikker på PS3 gør.
Andre der har haft disse overvejelser (så Elgiganten havde en PS3 med en lille flash harddisk til små 1700,-) |
|
Steen
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
PS3 har trådløst WiFi indbygget (i hvert fald alle de modeller jeg kender til).
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Okay, jeg havde bare fået det indtryk at det krævede en dongle eller lignende |
|
Steen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |