|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Thomaszulu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: danmark Status: Offline Point: 246 |
![]() |
Der findes en denon cara.. indbygget 5.1 forstærker... men en dyr løsning til soveværelset! og man er vel hifi-nørd!
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
http://www.hifiklubben.dk/produkter/stereo/systemer/denon_rbd-x1000_blu-ray-receiver.htm
Den er dyr, dog kan den det du søger
![]() |
|
![]() |
|
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
![]() |
Ja for søren. Det var en dyr motherf.....
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Rough ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2009 Sted: Måløv, Denmark Status: Offline Point: 379 |
![]() |
http://www.cinemagic.dk/shop/harman-kardon-bds2-6431p.html
|
|
![]() |
|
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
![]() |
Øv, hvor er det ærgeligt at den er så dyr
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Her er et:
Pres ham ned på 1200,- og smid højttalerne ud
![]() Eller kan du få et Panasonic SC-BT222 for lidt over 2000,-
|
|
![]() |
|
rolighed ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() |
På CES 2011 præsenterede Samsung faktisk præcist det du efterlyser. Jeg venter stadig (i længsel) på at se/høre nærmere...
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
LeBlodia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() |
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design-udenkomm.aspx?articleid=3907&zoneid=6
Tror dog at den bliver svær at skaffe og muligvis også for dyr
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Prøver lige at genoplive denne tråd igen. Dog med ændringer. Anlægget skal være et vægmonteret anlæg. HVIS der findes et med 2.0 forstærker, så jeg kan benytte mine K5'ere, så er det bare lækkert. Ellers er jeg bare på jagt efter den billigste løsning. Bud modtages glædeligt. Har selv kigget efter løsninger, men har endnu ikke fundet nogen (med forstærker, vægmonteret og uden højttalere). Som sagt er det kun afspilleren der har interesse.
Redigeret af fhansen - 14-August-2011 kl. 22:28 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |