recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blu-ray afspiller med Netflix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blu-ray afspiller med Netflix

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2012 kl. 16:47
Sony understøtter amerikansk netflix og undertekster
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2012 kl. 16:52
Når man sætter dns ind henter den selv netflix app.
Til top
Hanien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2004
Sted: Denmark
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hanien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2012 kl. 17:26
Er det alle Sony afspillere når blot der er adgang til Sony Entertainment Network?
Til top
Hanien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hanien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2012 kl. 07:32
Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

Sony understøtter amerikansk netflix og undertekster
Det var løsningen. Jeg købte en Sony BDPS490 i Fona til 799 kr. og da jeg satte unblock-us DNS dukkede Netflix app'en op og det spiller bare - undertekster og det hele :)

Det jeg oplevde med de andre Blu-ray afspillere var desuden at menuer var sløve, men Sonys kører bare smooth.
Så den billigst afspiller giver det absolut bedste resultat!
Til top
perkjaer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Marts-2008
Sted: Ballerup
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perkjaer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2012 kl. 13:08
Tak for alle indlæggene, jeg prøver at finde en Sony Blu-ray.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2012 kl. 22:35
Hanien: Du havde ikke prøvet Yamaha'en jeg nævner ovenfor, havde du? (Kan ikke genkende dét med sløve menuer selvom jeg er utålmodig hvad angår elektronik, men hvis du har testet Netflix, vil jeg ikke spilde tid på et umuligt projekt)
Til top
Hanien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hanien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2012 kl. 22:45
Yamahaen har jeg ikke prøvet. Jeg synes menuen reagerer langsomt på Samsung og LG. Afspillerne reagerer med det samme, men jeg synes alting foregår i slowmotion
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2012 kl. 23:20
Sonyen klarer netflix rigtig godt og det var det trådstarteren skulle finde en løsning til. Jeg har prøvet en del film og serier på netflix og Sony klarer det hele uden lag. Til prisen er den super til formålet.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2012 kl. 23:25
@Bjur - jeg er ikke i tvivl om at det er en fin løsning for trådstarter - jeg var blot interesseret i omfanget af generaliseringen med at "andre afspillere var sløve og den billige afspiller var bedst".
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu