|
Blu-ray afspiller med Netflix |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sony understøtter amerikansk netflix og undertekster
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Når man sætter dns ind henter den selv netflix app.
|
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
Er det alle Sony afspillere når blot der er adgang til Sony Entertainment Network?
|
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
Det jeg oplevde med de andre Blu-ray afspillere var desuden at menuer var sløve, men Sonys kører bare smooth.
Så den billigst afspiller giver det absolut bedste resultat!
|
|
![]() |
|
perkjaer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 185 |
Tak for alle indlæggene, jeg prøver at finde en Sony Blu-ray.
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Hanien: Du havde ikke prøvet Yamaha'en jeg nævner ovenfor, havde du? (Kan ikke genkende dét med sløve menuer selvom jeg er utålmodig hvad angår elektronik, men hvis du har testet Netflix, vil jeg ikke spilde tid på et umuligt projekt)
|
|
![]() |
|
Yamahaen har jeg ikke prøvet. Jeg synes menuen reagerer langsomt på Samsung og LG. Afspillerne reagerer med det samme, men jeg synes alting foregår i slowmotion
|
|
![]() |
|
Sonyen klarer netflix rigtig godt og det var det trådstarteren skulle finde en løsning til. Jeg har prøvet en del film og serier på netflix og Sony klarer det hele uden lag. Til prisen er den super til formålet.
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
@Bjur - jeg er ikke i tvivl om at det er en fin løsning for trådstarter - jeg var blot interesseret i omfanget af generaliseringen med at "andre afspillere var sløve og den billige afspiller var bedst".
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |