|
bluray afspiller til div. fil formater |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
djspeedy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-September-2013 kl. 13:30 |
er der nogen der kender til nogle bluray afspillere, der kan afspille de forskellige og populære formater som f.eks. mkv, avi, mpeg4, divx mm.
den skal også kunne tage en undertekst fil med. næste ? er så: hvordan bruger man de formater i en afspiller. Brænder man dem ud som data skive og må man der bruge dvdrw skiver? eller afspiller man via usb mm??? håber i kan hjælpe mig, da jeg ikke selv kan blive klog på de ting jeg læser om emnet. mvh. djspeedy. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har diverse filer på en HDD, .vob, .Avi, .flv, .MP4 og andet, spiller uden problemer fra en BD-F8900. Der er ikke noget af det der har tekster, da der aldrig har været nogen.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |