|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Xplized ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() Sendt: 01-December-2009 kl. 21:20 |
Hej med jer derude
Min dvd afspiller er ved at stå af, en Kiss harddisk optager med dvd drev. Så jeg skal ud og have ny. Men det kan jo ikke rigtig betale sig kun at købe dvd afspiller mere så jeg tænker at det er en BD-afspiller jeg skal have som samtidig skal kunne spille dvd'er ordentligt. Med ordentligt snakker vi både lyd og billede :)
Skal lige siges at jeg ikke føler jeg har brug for de features som fulgte med denne harddisk optager og jeg derfor ikke er interesseret i de samme ting. Ej heller harddisk funktionen :)
Jeg gider ikke kaste en formue efter en sådan afspiller så jeg håber på at kunne holde mig omkring de 2k da jeg ellers "bare" hopper på vognen med en ps3 :) Jeg synes dog sådan en larmer lidt for meget så jeg holder mig gerne væk...
Samtidig regner jeg med at investere i en sådan her http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=60014&prodid=259500 .
Nogle der har noget positivt negativt at sige om denne?
|
|
![]() |
|
Xplized ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Og den må meget gerne være regionsfri, både til dvd og BD :)
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
En BD afspiller til 2K det er muligt, men så skal man også tillægge en Mod.chip samt installation af den, så er det et par tusser mere. Regionsfri på DVD er i de fleste tilfælde intet problem, det kan gøres for omkring Kr. 200 extra. Det er ikke alle modeller hvortil der fås Modding.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvad skal man så kaste efter en afspiller hvis den skal være regionsfri og hvilke afspillere er gode til under 2k som ikke er regionsfri? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Panasonic BD60 er en god afspiller til både BD og DVD, og så er prisen fornuftig.
|
|
![]() |
|
![]() |
Panasonic BD60 er købt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |