Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
henrik-t
Guld medlem
Oprettet: 08-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1553
|
Sendt: 21-December-2008 kl. 00:12 |
Nogen der har erfaring med at bitstreme( sony 550-/pana 35-55 Vs lpcm fra ps3.
Er der en klar forbedring at hente, en stor hørebar forskel...som er et extra køb, af en afspller mere værd...??
Jeg har en onkyo 905...
Skulle jeg hoppe på didekert afspiller vognen...!!
|
+100HD Film
|
 |
kskruger
Guld medlem
Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
|
Sendt: 21-December-2008 kl. 00:37 |
noedskov skrev:
Tak for de hurtige svar!
Det ender nok med en Panasonic så. Det at skidtet holder mund, når jeg skal se film er altafgørende!
Ulrikwich, ja, jeg har overvejet PS3'eren, men er bange for den larmer for meget.
Tilbage er der nok kun at få læst nogle anmeldelser og afgjort, om det skal være BD35 eller BD55. Kampus, nogen argumenter for at vælge den ene frem for den anden?
|
Jeg ville springe Panasonic og Sony over og udnytte den lave Svenske kurs? og vælge noget af det bedste til prisen i øjeblikket - en Pioneer BDP-F51FD til 3343,-
http://www.pricerunner.dk/pl/4-1152164/DVD-afspillere/Pionee r-BDP-51FD-Sammenlign-Priser?search=bdp-51fd&q=bdp-51fd& amp;ref=redirect
|
 |
mowa
Super bruger
Oprettet: 08-Oktober-2006
Point: 343
|
Sendt: 21-December-2008 kl. 01:39 |
kskruger skrev:
noedskov skrev:
Tak for de hurtige svar!
Det ender nok med en Panasonic så. Det at skidtet holder mund, når jeg skal se film er altafgørende!
Ulrikwich, ja, jeg har overvejet PS3'eren, men er bange for den larmer for meget.
Tilbage er der nok kun at få læst nogle anmeldelser og afgjort, om det skal være BD35 eller BD55. Kampus, nogen argumenter for at vælge den ene frem for den anden?
|
Jeg ville springe Panasonic og Sony over og udnytte den lave Svenske kurs? og vælge noget af det bedste til prisen i øjeblikket - en Pioneer BDP-F51FD til 3343,-
http://www.pricerunner.dk/pl/4-1152164/DVD-afspillere/Pionee r-BDP-51FD-Sammenlign-Priser?search=bdp-51fd&q=bdp-51fd& amp; amp;ref=redirect |
Hvad gør den bedre, og har den ikke kun profil 1.1?
|
 |
henrik-t
Guld medlem
Oprettet: 08-August-2007
Point: 1553
|
Sendt: 21-December-2008 kl. 01:42 |
kskruger skrev:
noedskov skrev:
Tak for de hurtige svar!
|
Denne her har kun 5.1 ud og 1.1 profil , nej den er ikke bedre sys jeg
http://www.pricerunner.dk/pl/4-1152164/DVD-afspillere/Pionee r-BDP-51FD-Sammenlign-Priser?search=bdp-51fd&q=bdp-51fd& amp; amp; amp; amp;ref=redirect |
Denne her har kun 5.1 ud og 1.1 profil , nej den er ikke bedre sys jeg, men hver mand sine behov i sit setup
Redigeret af henrik-t - 21-December-2008 kl. 01:44
|
+100HD Film
|
 |
Naiera
Platin medlem
Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12430
|
Sendt: 21-December-2008 kl. 02:21 |
henrik-t skrev:
Nogen der har erfaring med at bitstreme( sony 550-/pana 35-55 Vs lpcm fra ps3.
Er der en klar forbedring at hente, en stor hørebar forskel...som er et extra køb, af en afspller mere værd...??
Jeg har en onkyo 905...
Skulle jeg hoppe på didekert afspiller vognen...!!
|
Der er ingen forskel i kvaliteten af dekodningen. Groft sagt er det lidt ligesom en zip-fil med feriebilleder; de bliver jo ikke pænere af at blive pakket ud på selv verdens hurtigste computer.
|
 |
noedskov
Ny bruger
Oprettet: 29-Oktober-2005
Point: 8
|
Sendt: 21-December-2008 kl. 04:26 |
Stampe skrev:
noedskov skrev:
|
Jeg ved ikke ved hvilket lydniveau du ser film ved ...................... men hvis det ikke kan overdøver en ps3 (eller andet for den sags skyld) går jeg ikke ud fra at du har ofret penge på surround sound for så ville det da ville spild af penge også selvom du har købt det billigst muligst pc højtalersæt.
Det er ikke så hårdt ment som det lyder Jeg undrer mig bare altid over folk der er bekymret for den evt. larm et apparat laver for der er sq ikke noget ved at se film, tv, høre musik eller spille spil hvis man gør det ved et lydniveau hvor en smule blæserlarm fra en afspiller kan genere. Og ærlig talt så skal der altså ikke skrues op på et niveau hvor naboerne klager for at overdøve en smule blæserlarm.
|
Jeg synes, det gør en stor forskel, om ens afspiller "larmer" eller ej. Som sagt synes jeg bestemt, min gamle Samsung BDP-1400 larmede for meget, og det samme gjorde min gamle Optoma projektor. Det er, efter min mening, ganske uundværligt, at sidde i en stue, hvor tingene ikke larmer. Af selv samme grund røg min Xbox 360 ud efter ganske kort tid.
|
Søren Nødskov Hansen
Projektor: Mitsubishi HC-5500
TV: Samsung LE40M86BD
Reciever: Marantz SR-7500
Højttalere: AudioPro
Mediecenter: HDX-1000
Andet: Logitech SqueezeBox Duet & Harmony One
|
 |
kskruger
Guld medlem
Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
|
Sendt: 21-December-2008 kl. 09:23 |
henrik-t skrev:
kskruger skrev:
noedskov skrev:
Tak for de hurtige svar!
|
Denne her har kun 5.1 ud og 1.1 profil , nej den er ikke bedre sys jeg
http://www.pricerunner.dk/pl/4-1152164/DVD-afspillere/Pionee r-BDP-51FD-Sammenlign-Priser?search=bdp-51fd&q=bdp-51fd& amp; amp; amp; amp; amp;ref=redirect
|
Denne her har kun 5.1 ud og 1.1 profil , nej den er ikke bedre sys jeg, men hver mand sine behov i sit setup
|
Hvis man har brug for profil 2.o fint nok, jeg klare mig fint med profil 1.1, for mig handler det om at se en filmen, ikke så meget andet. Hellere gå efter den bedste billede og lyd kvalitet, er for mig vigtigere end alt andet. Så en Pioneer BDP-F51FD er klart min næste Blu-ray afspiller.
Tekniks set, så er Pioneer BDP-F51FD og den noget dyre LX-71 ens på næsten alle punkter når vi snakker indmad i maskinen. Og iflg. Hother og en hel del test ude på nettet, er at Pioneer Blu-ray maskiner i øjeblikket overgår Panasonic og Sony, når vi snakker om den bedste billede og lyd kvalitet.
|
 |
Rod83
Guld medlem
Oprettet: 20-Juli-2008
Point: 681
|
Sendt: 21-December-2008 kl. 10:38 |
noedskov skrev:
Jeg synes, det gør en stor forskel, om ens afspiller "larmer" eller ej.
Som sagt synes jeg bestemt, min gamle Samsung BDP-1400 larmede for meget, og det samme gjorde min gamle Optoma projektor.
Det er, efter min mening, ganske uundværligt, at sidde i en stue, hvor tingene ikke larmer. Af selv samme grund røg min Xbox 360 ud efter ganske kort tid.
|
Hej. Jeg kan varmt anbefale s350'eren eller s550'eren. Har selv s550'eren og er vældig glad for den. Mht. larm så bliver du ikke skuffet med disse to afspiller. De ganske lydløse under afspilning
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
 |
titt
Bruger
Oprettet: 02-August-2008
Point: 171
|
Sendt: 21-December-2008 kl. 11:17 |
Jeg synes du skal vente på at Oppo kommer med deres nye afspiller. Det gør jeg, da deres dvd-afspiller er noget af det bedste, der kan opdrives med hensyn til opskalering etc. Tjek ud: http://www.oppodigital.com/blu-ray-bdp-83/
|
 |
titt
Bruger
|
Sendt: 21-December-2008 kl. 11:22 |
lidt mere:
OPPO BDP-83 Blu-Ray Disc Player Update
|
Dear xxxxxx ,
Thank you for signing up to receive information about our upcoming OPPO BDP-83 Blu-ray Disc Player. We appreciate your interest, and would like to update you on the current development status of this exciting new product.
One of the major design goals for the BDP-83 is to deliver first-class video quality for both Blu-ray and DVD. We based and expanded upon our top-of-the-line DV-983H up-converting DVD player and fully utilize the unparalleled performance of the VRS by Anchor Bay video processing solution. You can expect all the high-end video features including Source Direct for DVD and Blu-ray, high definition HDMI scaling, Edge and Detail Enhancement options, and 1080p24Hz output for both Blu-ray and DVD.
We did not stop at just video performance. We further refined the audio stage, including the addition of discrete stereo outputs and increasing the power and efficiency of the power supply. For SACD playback, the BDP-83 supports direct DSD over HDMI and DSD-to-analog without any PCM conversion, a very unique feature.
With the BDP-83, we intend to release a full-featured universal Blu-ray Disc player that supports BD Profile 2.0 (BD-Live), DVD, SACD, DVD-Audio, Dolby TrueHD, and DTS-HD Master Audio. As of this writing, the BDP-83 supports BD Profile 1.1 (BONUSVIEW), DVD-Video, SACD, and bitstreaming of Dolby TrueHD and DTS-HD Master Audio. Progress is being made on a daily basis as our engineers work diligently around the clock to further enable DVD-Audio, Dolby TrueHD and DTS-HD Master Audio onboard decoding, and BD Profile 2.0.
The BDP-83 is currently undergoing an extensive and thorough Beta Test Program. We greatly appreciate all the feedback from our beta testers, as without their hard work and extraordinary attention to detail, the BDP-83 would not be the high quality product that our customers have come to expect from us.
As many of our customers eagerly anticipate the release of the BDP83, we are contemplating a "BDP-83 Early Adoption Program" in late December or early January. This program will make available a limited number of units so you can purchase and experience the current implementation of the BDP-83's feature set, with the ability to download firmware as new features become available. The estimated price for the BDP-83 is around $499 to $599.
OPPO Digital is a consumer-oriented company that listens carefully to customer opinions and values their feedback. If it were not for our customers' feedback and support, OPPO would not be where we are today. At OPPO we strive to provide our customers with quality products reinforced by exceptional customer service.
| |
|
|
Best Regards,
Customer Service
OPPO Digital, Inc. Tel: 650-961-1118 Fax: 650-961-1119 2629 Terminal Blvd., Suite B Mountain View CA 94043 USA | |
|
OPPO Digital | 2629 Terminal Blvd. | Suite B | Mountain View | CA | 94043 |
Redigeret af titt - 21-December-2008 kl. 11:24
|
 |
noedskov
Ny bruger
Oprettet: 29-Oktober-2005
Point: 8
|
Sendt: 21-December-2008 kl. 11:42 |
titt skrev:
Jeg synes du skal vente på at Oppo kommer med deres nye afspiller. Det gør jeg, da deres dvd-afspiller er noget af det bedste, der kan opdrives med hensyn til opskalering etc. Tjek ud: http://www.oppodigital.com/blu-ray-bdp-83/ |
Ja, jeg har selv en af deres DVD afspiller stående. Så er spørgsmålet dog bare, om jeg kan holde mig i skindet, indtil den bliver udgivet. Det er ikke nødvendigvis sikkert
|
Søren Nødskov Hansen
Projektor: Mitsubishi HC-5500
TV: Samsung LE40M86BD
Reciever: Marantz SR-7500
Højttalere: AudioPro
Mediecenter: HDX-1000
Andet: Logitech SqueezeBox Duet & Harmony One
|
 |
titt
Bruger
|
Sendt: 21-December-2008 kl. 11:49 |
ok da så, men tålmodighed er en dyd noedskov! 
Jeg har det mere: Gider ikke købe det samme to gange
|
 |