|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() Sendt: 27-Juni-2009 kl. 18:12 |
|
hej hvilke afspillere kan smide et signal ud af hdmi(1080p)og samtidig et alm dvd signal ud af s-video uden at man skal til at gå ind i menuen.hdmi til projektor via dvdo egde ,og s-video til min pioneer plasma jeg har lige solgt min primare dvd som kunne dette,så jeg gik ud fra at det var meget normalt.men min sony 550 bd afspiller kan ikke.jeg vil helst undgå en hdmi splitter |
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Hvis dit TV har en component indgang skulle Oppo BDP-83 kunne det du efterlyser (eller ihvertfald lidt i den retning). Den kan sende et component og et HDMI signal ud samtidigt ifølge denne FAQ. Der er dog nogle ulemper ved det som også står beskrevet i FAQ'en.
|
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() |
|
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |