|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
MoTiNI ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-November-2009 Status: Offline Point: 307 |
![]() Sendt: 26-September-2010 kl. 15:24 |
|
Hejsa
Er der nogle oplysninger om at Avatar special edition udkommer på Blu-ray ? |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Den er vist ikke værd at vente på
![]() En udvidet sexscene, en akavet dødssekvens og ekstra flora og fauna - det er sådan cirka tilføjelserne. Kort sagt er 'Avatar: Special Edition' kun for pengestærke fans og progressive gartnere. For alle andre er det et blålys. Kilde: http://ekstrabladet.dk/flash/anmeldelser/film/article1411902.ece#ixzz10e6lONrC Redigeret af Kampus - 26-September-2010 kl. 16:28 |
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|
Det er ikke til at sige da bd-udgaven af special edition vil være udvidet med 16 minutter i forhold til den oprindelige version. Bio-versionen af special edition er den EB omtaler som er udvidet med 8,5 minutter i forhold til den oprindelige version.
http://www.movieweb.com/news/NE2nGAPmoYWv65 Jeg bliver mere og mere glad for at jeg ikke købte den første version |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Jeg tror stadigvæk ikke der er noget at hente rent oplevelsesmæssigt. Det er jo den visuelle oplevelse der bærer 95% af filmen. Om der er 16 min mere handling, gør intet til eller fra.
![]() |
||
![]() |
||
MoTiNI ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-November-2009 Status: Offline Point: 307 |
![]() |
|
Ja så, det bliver jo så spændene at se hvad de ekstre 16 min vil byde på.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
En udvidet sexscene, en akavet dødssekvens og ekstra flora og fauna - det er sådan cirka tilføjelserne.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jo jo, men et er hvad de skriver, et andet er hvordan det er sat ind i den film vi kender fra BD-udgivelsen er allerede er på gaden. Jeg skal nu se den alligevel uanset hvad der blive skrevet. |
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|
Nej - EB omtaler nye bio-versionen, altså den der er udvidet med 8,5 minutter. Det er IKKE den udvidede bd-version som de omtaler. Så vi mangler stadig hvad de sidste 7,5 minutter, |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |