|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Jeg kan IKKE anbefale PowerDVD! Har haft det prøvet - røg straks ud igen. Det fylder en masse ubrugeligt lo** på maskinen, samt er ikke integreret. Jeg valgtederimod at købe den nævnte Total Media - fra Arcsoft. Det virker, og er fint integreret i min Win 7 MCE 64-bit. ![]() M.v.h.
|
||
![]() |
||
akilleuz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
|
Har ikke selv rigtig leget med Arcsoft, men det ser ud til at udføre jobbet! Jeg har ikke selv haft problemer med PowerDVD og en masse L**t på min PC, men jeg er også meget omhyggelig med hvad jeg siger ja til under en installation. Men en ting, hold dig LANGT væk fra codec packs, de ødelægger dit medie center. Patriarken har så evigt ret, og han ved hvad han snakker om ![]() |
||
![]() |
||
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
![]() |
|
Kan kun give Patriarken ret i forhold til diverse codecs. |
||
![]() |
||
FPP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2010 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
|
Fakta er at vi alle har brug for codecs, uden dem ville vores HTPC ikke være meget værd...
Det der advares mod er "codec pakker". Problemet er at man aldrig helt ved hvad de indeholder, og om de gør mere skade end gavn. Windows 7 indeholder native alle de codecs de fleste skal bruge, der mangler godt nok en "splitter" til .mkv filer, men det ændre ikke på at codec pakker er unødvendigt. Som tidligere skrevet kan alverdens codec pakker ikke få BD understøttelse i Windows Media Center, så jeg syntes faktisk at mange af svarene i denne tråd er lidt misvisende, på trods af den sikkert gode intention. |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Enig med FPP. Jeg kan da lige liste hvad jeg har installeret af codecs på mine Windows 7 MC systemer: Arcsoft TMT: Til bluray FFDshow: håndterer ukurrante formater, denne er dog ikke direkte nødvendig. Haali:Matroska splitter til mkv, KUN splitter W7 codecs tager sig af resten. FLAC: Til FLAC(Free Lossless Audio Codec) filer og til integration af samme i 7MC/WMP Jeg kan ikke se at man skulle have brug for mere på et Media Center. |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
mivi71dk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 352 |
![]() |
|
Jeg takker alle for input her.
Jeg har efter egen erfaring og ting fortalt her, valgt ikke at hente nogen codec pakke. jeg har købt PowerDVD. Det har jeg tidligere brugt, og var ganske tilfreds med. Miv
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |