|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
jeg så lige i går at den danske udgave af MIB, også har BD-LIVE på. jeg så ikke lige om den kunne lejes. men den har det. så langt så godt. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Ja, hvis de laver det med at hente tekster over nettet, men den tror jeg nu ikke på, det strider jo imod al deres markedsstyring (min største aversion mod BD). |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
jeg håber da, men med alt det de kan, så kan de vel også styre det så, man kun kan hente til film fra europa. og ikke fra us. vi må se. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
mial ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() |
|
MIB som Blu Ray er åbenbart ikke til leje. Blockbuster har kun Men in Black II i DVD udgave... Redigeret af mial - 17-Juli-2008 kl. 11:11 |
||
![]() |
||
![]() |
|
det er jo bare typisk, når der endelig, er en titel som man gerne vil have, så kan den ikke lejes. og den er dyr at købe. 100kr mere end uk.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Apros ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
|
Hej Flemming, du kan købe den nogenlunde billigt her: http://hmv.com/hmvweb/displayProductDetails.do?ctx=94;12;-1; -1&sku=800045 Der er flere detaljer om UK-udgaven her: http://www.zavvi.co.uk/Men-In-Black/854485/p.jsf HMV levererer normalt til DK i løbet af 2 til 3 dage. /Anders |
||
![]() |
||
![]() |
|
tak skal du have, men jeg har den i forvejen. og nøjes med en. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 700 |
![]() |
|
Hej flemming Nu tror jeg at jeg har fundet lidt dokumentation for et par stykker http://www.blu-ray.com/news/?id=1132 Her er der tale om: Walk Hard: The Dewey Cox Story Jeg er ret sikker på at overnævnte er US-udgivelser pga, hvis du trykker på titlen af filmene "inde i linket" så er der det amerikanske flag lige efter hovedtitlen på filmen... Men kan det virkelig passe at der ikke er nogen herinde, der har dem derhjemme? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej stefan. det ser jo rigtig godt ud, det kan vist kun være us udgaver. nu er de kommet på listen, sammen med Batman Begins fra uk. tak for dit arbejde. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
hvad så. der er ikke nogen, som er faldet over nogle film for nylig med BD-LIVE? kom nu. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
multix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 2264 |
![]() |
|
transformers us udgaven der kommer d. 2 september få BD-Live på, tror også at den danske får det
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
det er også rigtigt, ved du om den bliver regionsfri? altså den fra us. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |