recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blu-ray film ved Softxchange.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBlu-ray film ved Softxchange.dk

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 932
Direkte link til dette indlæg Emne: Blu-ray film ved Softxchange.dk
    Sendt: 09-December-2007 kl. 15:23
Ville bar lige fortæller jer om softxchange hvis I ikke allerede kender den, de har mange blu-ray film og en del af dem endda til gode priser. Har ikke undersøgt det nærmere men går ud fra at en del af dem er importeret, men ved det ikke.  Jeg har burgt siden masser af gange (ikke til blu-ray) og det har virket upåklageligt.  bare et forslag.

LINK
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-November-2006
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2007 kl. 15:57

Oprindeligt skrevet af Voodoodolphins Voodoodolphins skrev:

Har ikke undersøgt det nærmere men går ud fra at en del af dem er importeret, men ved det ikke.

Det er billigt, men alle de billige er import fra udlandet, altså er de uden danske undertekster.

"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2007 kl. 16:45
Danske undertekster skal man jo hellere ikke bruge med mindre børn skal se filmen. engelske undertekster er generelt bedre end danske synes jeg. dette er selvfølgelig logisk når filmen er engelsk, men på andre sprog foretrækker jeg eng. undertekster så fremt det er muligt.
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2007 kl. 17:22

Danske undertekster skal man jo hellere ikke bruge med mindre børn skal se filmen.

På det punkt er min kæreste (hun er ikke et barn), ikke helt enig, så danske tekster er lidt et must.

"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2007 kl. 19:19
Det er da godt at høre at din kæreste ikke er et barn taget i betragtning at du går på universitet he he. personlig må jeg hellere skrive så, er jeg ligeglad med om der er danske undertekster grundet deres ofte ringe kvalitet.
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2007 kl. 19:39

Havde bestilt 3 BR film hos dem, havde kun søgt på film der var på DK lager.

Den ene blev slettet af dem selv da de ikke kunne levere den, den anden var i restordre så jeg fik mail om jeg ville have den tredje tilsendt nu.
Jeg slettede hele ordren. Det kan godt være jeg har været uheldig, men alligevel.

SVP03
Til top
musicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Point: 2149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2007 kl. 20:21
Oprindeligt skrevet af Sandal Sandal skrev:

Det er billigt, men alle de billige er import fra udlandet, altså er de uden danske undertekster.

Nej, helt så katagorisk kan det ikke stilles op.

M.h.t. US-udgaver: Ja - dér må man som udgangspunkt nok regne med, at der ingen danske undertekster er på filmene.

M.h.t. UK-udgivelser har jeg derimod ofte været heldig med, at mange af de engelske HD-DVD film fra Universal og Studio Canal har haft danske undertekster. Det samme har gjort sig gældende med en del engelske Blu-ray udgivelser fra Sony.  

Så importerende film fra udlandet er ikke nødvendigvis altid lig med 'ingen danske undertekster'.

Redigeret af musicus - 16-December-2007 kl. 20:58
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500

Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800

2x DVDO Edge
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2007 kl. 20:36
Oprindeligt skrevet af musicus musicus skrev:

Oprindeligt skrevet af Sandal Sandal skrev:

Har ikke unders�gt det n�rmere men g�r ud fra at en del af dem er importeret, men ved det ikke.

Det er billigt, men alle de billige er import fra udlandet, alts� er de uden danske undertekster.

Nej, helt s� katagorisk kan det ikke stilles op.

M.h.t. US-udgaver: Ja - d�r m� man som udgangspunkt regne med, at der ingen danske undertekster er p� filmene.

M.h.t. UK-udgivelser har jeg derimod ofte v�ret heldig med, at mange af de engelske HD-DVD film fra Universal og Studio Canal har haft danske undertekster. Det samme har gjort sig g�ldende med en del engelske Blu-ray udgivelser fra Sony.  

Lyder ikke heldigt nej, men npår jeg normalt handler ved dem er der aldrig problemer, tværtimod er detr god service, men har dog heller aldrig bestilt blu-ray ved dem.
Til top
Panacea73.dk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2005
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2007 kl. 23:41

Ha - kiggede lidt, og fandt ud af at jeg havde et tilgodehavende på 212,-

Hvor fanden stammer de mon fra?

Til top
Shaolin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Valby, Danmark
Point: 429
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2007 kl. 16:40
Pudsigt nok er der danske undertekster på den amerikanske BD-udgave af 2001. Sejt nok, i øvrigt!
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2007 kl. 16:47
Findes der ikke en side, hvor det er muligt at se, hvilke udgaver der indeholde hvilke undertekster? Altså så man f.eks. kunne se, om den engelske udgave af Spidermann har danske undertekster. Det vil gøre det en del nemmere, at købe film i udlandet.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12339
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2007 kl. 17:20
Listerne på DAHF har en 'dansker-smiley' ud for de amerikanske udgivelser, der har danske undertekster.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu